Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 259 ggr
nakenkatt
3/22/12, 8:11 AM

God morgon den 22 Mars

är på väg på kurs så här på morgonkvisten.Solen skiner och det är jättevackert väder.Är ledig idag men vi har kurs i självförsvar på Torsdagar.Min dotter jobbar på ett annat boende för ungdomar så vi går samma kurs.Det är skönt att bli hämtad och få sällskap.Ikväll ska vi försöka fota de små barnen.En hane har nu fått blåa små öron och ögonen är på väg att öppnas,ja det är för underbart.Idag är de precis en vecka gamla.Ha en trevlig Torsdag och njut av det vackra vårvädret som jag hoppas ni alla också har.

Annons:
[Lec72]
3/22/12, 8:43 AM
#1

Superhärligt väder här oxå, dock blir et nog till att slappa i soffan idag då jag av någon annledning bara sovit två timmar inatt.

Ikväll ska packas och förberedas inför Stockholms trippen till helgen.

Katter ska badas och golv ska skuras för på Söndag kommer en ny kisse till oss *spännade*

MonicaLagerquist
3/22/12, 8:51 AM
#2

Idag ska vi med dottern till Hörcentralen.När det kommer till sjukhusbesök duger inte personalen på boendet utan då ska mamma med.

Sen ska jag förbi Eine och hämta en kokard som ska ner till Malmö.

När vi kommer hem ska jag fota kattungar och uppdatera hemsidan.

Stolt ägare till fem La permer

MrsCecilia
3/22/12, 9:23 AM
#3

Solsken idag, fast den ser jag inte så mkt eftersom jag sitter på jobbet. När ag kommer hem måste vi fortsätta spackla så vi får upp resterande tapeter till helgen.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
3/22/12, 11:17 AM
#4

Solen skiner och katterna med den. De ligger innanför fönstren mitt i solljuset och bara njuter

#1 Välkommen till civilisationen

Gittan
3/22/12, 12:12 PM
#5

Har rast på jobbet och passar på att komma in hit en stund.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[Lec72]
3/22/12, 3:43 PM
#6

Tack leffe, det ska bli härligt att få komma "hem" även om det bara är för en helg..avnjuta lite avgaser Cool

Annons:
Upp till toppen
Annons: