Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 404 ggr
Rexjen
2012-03-20 14:21

Starzingerbarnen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Vi har tre kattungar kvar hemma från näst senaste kullen och tänkte att det kanske är dax för lite bilduppdatering. Kvar är finaste tigern och solkattsfångaren BangBang, som har hittat sitt nya hem och flyttar till helgen. Han är otroligt gosig och vi kommer sakna honom. Men vi vet att han kommer flytta till en toppenhem där han får förgylla sin nya familjs dagar.

Annons:
Rexjen
2012-03-20 14:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen lilla keepern Cosmos (RD Queen Cosmos) en liten klätterapa med ett stort hjärtaKyss Hon kommer göra utställningspremiär i Gislaved i April tillsammans med lillasyrran Espérance och lillebror Jinx (RD JingJing)

Rexjen
2012-03-20 14:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sen har vi också spinn- och gosmaskinen Espérance kvar hemma. Helt underbar liten tjejja. Vi har inte bestämt oss för om hon ska stanna, flytta till fodervärd eller till ett eget hem. Hon kommer också följa med till Gislaved på utställning. Hon är lite mer varm i kläderna , ställdes ut på fräsets utställning i januari och blev både nominerad och fick en röst i panel.Glad

Mona22
2012-03-20 16:48
#3

Espérance hade jag gärna tagit hem till mig om man hade haft möjlighet. Så vackert med vita katter! Kyss

MagicPaws
2012-03-28 11:44
#4

Instämmer helt med #3 hon hade säkert stormtrivts här i norrbotten :)

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Upp till toppen
Annons: