Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 331 ggr
MonicaLagerquist
2012-03-18 08:10

God Morgon söndag 18/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hjälp vårt hus är invaderat av galopperande små krullisar.Tror aldrig jag har haft en kull som det varit sån fart på.Vid fyra veckors ålder åt de mat,gick på lådan hoppade över kattungehagen utan problem.nu klänger de på möblerna hoppar upp och ner från sängen.Använder mammakatts höga toalåda och är mer eller mindre galna.

Fast ibland är de stilla en stund.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
2012-03-18 08:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

TS: Låter ungefär som här hemma med Robban, han är nog som 10 kattungar ibland Flört

I dag ska vi tapetsera, spännande att se hur det kommer bli. Sista dagen på sjukskrivningen, i morgon är det jobb igen. Har lite jobbångest.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
2012-03-18 13:29
#2

Den som busar här hemma är stora klumpiga huskatten Lilleman. Han är yngst och vill ha fart på gamlingar, men får oftast bara en fräsning som svar.

Mona22
2012-03-18 16:19
#3

Nu har man äntligen kommit igång. Har varit i horisontellt läge tills nu.

Ser fram emot nästa helg då vi åker och hämtar våran nya kisse. våran fina mco. Kan lova att ni får se bilder på henne sen.

Det har blivit kallt igen, undrar vart våren tog vägen Obestämd

Snart kan man se skattebeskedet. hoppas man slipper betala, är lika nervös varje år.

Hoppas alla får en bra dag.

nakenkatt
2012-03-18 16:20
#4

Ts en sån färg på en kattunge vill jag ha,han som ligger först på bilden.vilken goding.Mina mår bra och ökar fint i vikt nu ca140 visade vågen.en tjej är störst den här gången,men det kan ju ändra på sig.

Upp till toppen
Annons: