Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 501 ggr
LenaWi
3/16/12, 8:13 AM

16 mars

Godmorgon alla rexvänner,

Efter en stökig morgon med lite packning så iväg till jobbet och sedan direkt ned till Borås för att representera Västerås Kattklubb tillsammans med vår ordförande på Sverak´s årsmöte under helgen. Det blir nog en intressant helg med mycket diskussioner, motioner och lite glamour

Annons:
MonicaLagerquist
3/16/12, 8:43 AM
#1

God Morgon

Sitter inne hos kattungarna och kliar mig i ögonen.

Borde nog öka på min medicinering lite känns det som.

Eftersom att det är FREDAG så ska det ätas lite extra mumsigt ikväll så jag ska  fundera ut vad för slags potatis vi ska ha till pepparbiffen.

Stolt ägare till fem La permer

Gittan
3/16/12, 9:13 AM
#2

Det är fredag idag. Hoppas på bra väder i helgen för då blir det långpromenad med hela familjen. I kväll ska vi ha lite fredagsmys tillsammans.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
3/16/12, 10:08 AM
#3

Jobbar hela helgen,så det blir inte mycket tid till att njuta av kattbarnen.jag överlåter dem till min man.På jobbet har jag lovat grabbarna att baka de gillar mina bullar säger de och så vill de ha kokoskakor,det går åt en del till våra kortspelskvällar.Chicago är favoriten.jag började där i oktober men ej lyckas vinna över dem en enda gång till deras stora glädje.

Gittan
3/16/12, 10:10 AM
#4

Chicago är kul, men min favorit är Canasta.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
3/16/12, 10:24 AM
#5

kanske skulle lära sig canasta,börjar bli tjatigt med samma fyra kvällar i veckan!!

MonicaLagerquist
3/16/12, 10:35 AM
#6

Mot syrummet.Har tre hundbäddar som ska sys.

Kul med lite omväxling mot alla kattbäddar.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
EvaG
3/16/12, 10:49 AM
#7

Fredag och fredagsmys. Det innebär ett nattpass på arbetet. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
3/16/12, 12:59 PM
#8

Så är min älskling Jackpot oåterkalleligen kastrat. Tyckte det var bäst eftersom han morfar Aschberg har HCM och hans mamma Elena Gilbert inte är scannad. Synd på så rara ärter men lika bra ….

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

zoolatri
3/16/12, 1:11 PM
#9

Vi verkar vara några stycken som ska jobba ikväll:) Jag åker till jobbet för att jobba femte helgen i rad i eftermiddag. Hos oss blir det fredagsmys med godis och tv. Förhoppningsvis blir det en lugn natt:)

MrsCecilia
3/16/12, 3:44 PM
#10

#8 Usch..Stackars Robbans barnbarn.. <3

Sista dagen för sjukskrivningen, på måndag är det arbete igen. Känns konstigt efter att ha varit hemma i 5 veckor. Har varit urmysigt att få vara hemma med katterna så länge och verkligen lärt känna dem.

I kväll blir det skräckfilm och popcorn!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
3/16/12, 4:11 PM
#11

#10 Inte alls säkert att han har HCM, jag tar bara det säkra före det osäkra. Det är bara älskade Robban som det är synd omKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Lec72]
3/16/12, 11:52 PM
#12

Har fortfarande några minuter att skriva på :-)

Har precis "tingat" "köpt# en katt som inte alls var planerat…kommer hit om en vecka *hahaha* åh gud hur ska det gå!!! Små !! ångest!!

Men…det är väl sånt som händer när man legat i influensan i två veckor…eller?

Hostan..dock!

Kanskle kanske tar kål på mig snart!!

zoolatri
3/17/12, 10:16 AM
#13

#12 spännande! Vad är det för katt?:)

Annons:
[Lec72]
3/17/12, 6:28 PM
#14

En svart rex flicka :-)

Upp till toppen
Annons: