Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 303 ggr
MonicaLagerquist
2012-03-12 08:57

Måndag 12 mars

God Morgon

Igår valde vår varmvattenberedare att säga upp sig med omedelbar verkan. Typiskt nog så passade katterna på att gå runt och spy ner tre mattor.Vi hade översvämmning i tvättstugan så de mattorna och allt där ute var ju dyblött.

Vi fick stänga av vattnet och klara oss med små skvättar och idag är det väl tänkt att vi ska ta tag i det hela.Dyrt och trist.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
2012-03-12 09:08
#1

TS: OMG, snacka om otursdag Obestämd

Själv ska jag i väg och rida för första gången sen operationen, ska ta en privatlektion i lugn och sakta mak. Måtte jag och såret överleva Obestämd Längtar så efter att få komma i gång och rida igen, kilona smyger sig på när man är hemma och degar.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

EvaG
2012-03-12 09:19
#2

Måndag och ledigt i kväll. Ska jag ha en lugn kväll framför teven eller ska jag ut och träfa folk. Ja vi får se. Jag har ju dagen på att fundera vilket det blir. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
2012-03-12 10:28
#3

God morgon alla. Upptäckte att jag glömt min telefon i en bil och har njutit av tystnaden! Passar perfekt i dag då min mage inte vill samarbeta(igen och igen).

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2012-03-12 10:32
#4

Tvättstugan tömd och städad.Rörmokare och varmvatten beredare på ingång.Runt 13 papp kommer det att gå på.Tur att man är en rik kattuppfödare.Flört

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2012-03-12 11:00
#5

#4 Du har väl försäkrat?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2012-03-12 11:01
#6

#5 tyvärr är det förslitningskada så ingen försäkring gäller.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
2012-03-12 13:18
#7

#6  Aj det var inte bra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: