Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Måndag 12 mars

2012-03-12 08:57 #0 av: MonicaLagerquist

God Morgon

Igår valde vår varmvattenberedare att säga upp sig med omedelbar verkan. Typiskt nog så passade katterna på att gå runt och spy ner tre mattor.Vi hade översvämmning i tvättstugan så de mattorna och allt där ute var ju dyblött.

Vi fick stänga av vattnet och klara oss med små skvättar och idag är det väl tänkt att vi ska ta tag i det hela.Dyrt och trist.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-03-12 09:08 #1 av: MrsCecilia

TS: OMG, snacka om otursdag Obestämd

Själv ska jag i väg och rida för första gången sen operationen, ska ta en privatlektion i lugn och sakta mak. Måtte jag och såret överleva Obestämd Längtar så efter att få komma i gång och rida igen, kilona smyger sig på när man är hemma och degar.

Anmäl
2012-03-12 09:19 #2 av: EvaG

Måndag och ledigt i kväll. Ska jag ha en lugn kväll framför teven eller ska jag ut och träfa folk. Ja vi får se. Jag har ju dagen på att fundera vilket det blir. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2012-03-12 10:28 #3 av: Eine

God morgon alla. Upptäckte att jag glömt min telefon i en bil och har njutit av tystnaden! Passar perfekt i dag då min mage inte vill samarbeta(igen och igen).

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-03-12 10:32 #4 av: MonicaLagerquist

Tvättstugan tömd och städad.Rörmokare och varmvatten beredare på ingång.Runt 13 papp kommer det att gå på.Tur att man är en rik kattuppfödare.Flört

Anmäl
2012-03-12 11:00 #5 av: Eine

#4 Du har väl försäkrat?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-03-12 11:01 #6 av: MonicaLagerquist

#5 tyvärr är det förslitningskada så ingen försäkring gäller.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.