Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

8 mars

2012-03-08 08:55 #0 av: Leffe

God morgon eller bara morgon. Det är ett tandläkarbesök som står på agendan så här på morgonkvisten. Sedan blir det affären och i kväll är det årsmöte i borådet.

Sköt om er

Anmäl
2012-03-08 09:00 #1 av: MrsCecilia

I dag måste jag åka och skaffa nytt pass och nytt körkort. 10 år sen jag skaffade dem. Vad tiden går!

Ha en bra dag!

Anmäl
2012-03-08 09:07 #2 av: MonicaLagerquist

Torsdag innebär kattungefotografering och hemsideuppdatering.Fast just nu sussar kattungarna sött efter att ha mumsat i sig varsin portion kött.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-03-08 09:38 #3 av: zoolatri

Idag är jag ledig! Ska ta täcket till soffan och kolla på ett par avsnitt av criminal minds som jag spelat inGlad

Jag har börjat vakna klocka 8 varje morgon, oavsett när jag somnade kvällen innan. Väldigt trevligt att inte sova bort dagarna! Och så får jag lite hjälp av min fina tupp jag hämtade hem i början på veckan...

Anmäl
2012-03-08 11:27 #4 av: Eine

Grattis alla kvinnor/tjejer och godmorgon alla. Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-03-08 12:13 #5 av: EvaG

Nu är det ju kallt igen. Blir till att sitta inne i värmen tills det är dags att arbeta i kväll. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.