Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 266 ggr
MrsCecilia
3/3/12, 9:59 AM

Godmorgon 3 mars

Godförmiddag på er!

Solsken i dag och alla katter soldyrkar och trängs i fönstren. Härligt väder!

Idag ska vi åka och kika på tapeter, tänkte ta itu med det slitna köket.

Ha en bra lördag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
MonicaLagerquist
3/3/12, 10:25 AM
#1

Solen skiner och det blir nog en fin dag.

Lycka till alla som ställer ut idag.

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
3/3/12, 11:06 AM
#2

Underbart väder. kissarna sitter i fönstret och myser. hade gärna öppnat balkongen men vi har inte hunnit näta in den än Rynkar på näsan

Skulle ha jobbat idag men den jag jobbar åt var sjuk så jag behövde inte komma.

Börjar planera lite smått för sommaren vad som ska hända då. 
Kommer få jobba en del men det är en del flyg och bilträffar inbokade.

Får en ensam helg denna helg, gubben fixar växellådan på oldsen, hade gärna följt med men kroppen säger nej.

var till kirurgen igår för konsultation och jag kommer att bli opererad i käken. är så glad för det beskedetSkrattande. de kommer prova titthål först och se om de kan hjälpa annars får de öppna mer och ta bort diskarna i käken. Spännande och läskigt samtidigt.

Längtar så otroligt efter kattungar.

Hoppas alla får en bra dag.

nakenkatt
3/3/12, 11:10 AM
#3

Jag önskar också alla lycka till idag.Det var mycket katter med,både av sphynx och cornish såg jag.Så idag ska vi packa alla saker inför morgondagen.Solen skiner och det ser vårlikt ut.Nästa helg inväntar vi tillökning i familjen!!!!Hoppas alla får en bra helg,både ni som är hemma och på nerikes utställning.

Gittan
3/3/12, 11:10 AM
#4

Det blir en promenad med barnen och hunden i det finfina vädret. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/3/12, 12:30 PM
#5

Vilken härlig dag. Jag avundas inte er som är på utställning. Det är so sagt alldeles för fint väder att vara inne i. Fast jag önskar er förstås lycka till. Nu ska jag iväg och handla och i kväll är det dags för arbetet igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: