Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 933 ggr
EvaG
2/28/12, 12:12 AM

Den 28 februari

Tänk andra dygnet hemma nu och ledigt, men kan inte somna. Det är fortfarande en del tankar som far runt i mitt lilla huvud, men det blir nog snart stilltje där uppe också. Det känns då bra att sitta här och läsa lite av vad ni alla skrivit på sajten. Allvarliga saker, roliga saker och otroligt vackra bilder på fina katter.

Vi är nu inne på den 28 februari så jag passar väl på och önskar alla en trevlig dag - den kommer ju om några timmar.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
2/28/12, 8:07 AM
#1

Här vaknade jag tidigt av makens stökande och Robbans tjoande. De gillar verkligen ungdomarna som intagit vårt hus, fast jag vet inte riktigt om kärleken är ömsesidig ännu. Flört

Robban försöker öppna dörren till deras sovrum hela tiden genom att hoppa på handtaget.

I dag kommer mina kollegor och hälsar på mig så då blir vi många i huset. Nu börjar jag pigga på mig. Skönt!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Gittan
2/28/12, 8:10 AM
#2

Jaha bara jag kvar i hemmet, som så ofta vid den här tiden. Ska snart åka till jobbet. Hoppas ni får en trevlig dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Eine
2/28/12, 1:45 PM
#3

God middag vänner. Seg morgon med magont men nu är farten hög! På väg ut i solen. Känns ännu mer tomt i dag då en nybliven kastrat tog sin lilla väska i tassen och flyttade till eget boende. Har dock fått rapport i går kväll och i morse att hon gör sig hemmastadd och njuter av att äntligen få vara ensamkatt och rå sig själv. Nya betjänten är väldigt lyhörd och kattvan och har  förståelse för att kåpan till köksfläkten är en bra liggplats för en katt,samt att garderobsdörrar ska vara öppna…I alla fönster finns kattplatser och maten är god.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2/28/12, 2:00 PM
#4

Idag för 29 år sen var det en stor dag.Vi eller rättare sagt mina släktingar flyttade vårt hem från lägenheten ut till huset i Örsundsbro.Själv låg jag på BB och födde två barn.

Jag var lika hostig och febrig då som idag men idag tänker jag inte föda barn ialla fall inte flytta heller.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2/28/12, 2:41 PM
#5

ja varför föda ett när du kan föda två på samma gång? Typiskt dig,det ska gå undan och inga döa sekunder alls! Är det inte båten så är det veterinären,grannar eller syrummet! Eller föda tvillingar..Men Grattis efteråt, och krya på dig nu!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2/28/12, 5:26 PM
#6

ledig dag efter helgen.har fått ett ultraljudsfoto på Fridas lilla baby,det syns riktigt tydligt det lilla huvudet och kroppen,ja det är väl fantastiskt.här hemma går en annan mamma och vankar,snart börjar nedräkningen,nästa lördag är dag 65.hon är större nu än hon var dagen innan hon födde förra gången då hon fick fem stycken.Så vi får väl se hur många hon har därinne.Ha en trevlig Tisdagkväll.

Annons:
Upp till toppen
Annons: