Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 514 ggr
MonicaLagerquist
2012-02-24 08:38

2012 02 24

God Morgon

eller nått sånt.Snorig,febrig och hostig.Kan inte påminna mig om att jag beställt det till helgen.inte för att vi ska göra något speciellt men ändå.

Men Qs kattungar växer och blir bara sötare och sötare.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
2012-02-24 08:56
#1

I dag hoppas jag att änligen få ta bort agrafferna och bandage/tejp, och får möjligen en ofrivillig vaxning på köpet Obestämd

Robban har varit överaktiv i några dagar och nu hoppas jag på en lugnare dag, jag är för gud skull sjukskriven!Glad

Lite OT:

Har ni tips på bra lekar och leksaker till min överaktiva, rastlösa och inte har "en gnutta  tålamod" förslag till Robban?

Har provat med; kurragömma, gömma björnen, kull, fågelmatare, snart varenda leksak som producerats, aktiveringsbollar, gömma mat, äggkartonger, kartonger med hål, prasseltunnel.

Allt är roligt i typ 5 min, han kan inte leka själv utan vi måste aktivera med råtta på snöre osv.

I dag ska jag prova med kycklingvingar i alla fall..:)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

RacerDonnans
2012-02-24 09:49
#2

Hemma VAB och även förkyld själv. Töväder ute Rynkar på näsan, blaskigt och trist. Tur vi inte plaerat att åka till fjällen i helgen. Stackars sportlovsfirare. Hoppas vi får det bättre nästa vecka.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
2012-02-24 10:47
#3

Sedan mitten på förra veckan har jag blivit sämre och sämre, både med andningen och psykiskt. Ville bara sova och åter sova. Fick en tid hos PAH-enheten i onsdag och där konstaterades att jag har en infektion och på grund av min sjukdom blev jag totalt däckad. Nu är jag inne på tredje dagen med antibiotika och känner redan skillnad. Andningen är lättare, jag blir inte andfådd direkt jag rör mig och jag känner mig piggare. Helt underbart.

Sköt om er

MonicaLagerquist
2012-02-24 11:09
#4

#3 Härligt att du mår bättre.

Stolt ägare till fem La permer

AlexH
2012-02-24 11:43
#5

#1 köp en tech bugg!! det är senaste leksaken till barn.. små batteridrivna insekter som åker runt och vänder riktning när de kommer emot något.. katterna roar sig mer med dem än barnen.. finns även andra märken.. de kostar mellan 49-89 sek..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

nakenkatt
2012-02-24 11:58
#6

#3 tråkigt att du vart sämre,men vad bra att du kom iväg och fick antibiotika,då blir det ju bättre.man blir ju helt utslagen av en infektion.Det blir förhoppningsvis bra väder snart och du kan komma ut och få lite sol.

Annons:
Upp till toppen
Annons: