Annons:
Etikettett-gott-skratt-förlänger-livet
Läst 4968 ggr
nakenkatt
2/17/12, 10:25 AM

En Fredagshistoria

Min pappa är pensionär,han älskar att berätta historier när man kommer på

besök.den här fick jag höra sist. Det var en kille som var väldigt liten till växten han var också ganska tunnlagd.Han hade fått ett nytt jobb han skulle köra länsbussen.dag ett kom och han var ganska nervös.Vid första hållplatsen han kom till var det tomt.men vid nr 2 stod en stor jätte den största herre han hade sett.Han kliver på och han är så stor och biffig så han kommer knappt in i bussen.han tittar upp på föraren med bister min och säger Big Ben åka gratis.Jaha säger föraren föskräckt,här är ingen ide att säga emot tänker han då kan jag ligga illa till.Efter första arbetsdagen ringer chefen från länstrafiken och vill höra hur det hade gått.Han berättar om sin rädsla när den gigantiska mannen gick på bussen.Chefen lyssnar noga,jag kan förstå din rädsla säger han.Men han kommer med ett förslag,jag ska ge dig 6 månaders gratis träning på stadens gym,så ska du se att du också får muskler och blir stor och stark.Sagt och gjort han tränar och tränar.Så hade de sex månaderna gått och han skulle åter igen börja köra bussn.Dag ett kom.Vid första hållplatsen var det tomt som förragången.Men vad får han se vid nr2 jo den stora mannen,han stannar och hjärtat bultar.Dörren öppnas och han kliver på,Big Ben inte betala säger han igen.men nu säger föraren,och varför det om jag får fråga.det blir tyst några sekunder sedan säger mannen.Big Ben han har månadskort.

Annons:
MonicaLagerquist
2/17/12, 10:51 AM
#1

Fniss.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2/17/12, 5:09 PM
#2

Ooo den var bra!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MagicPaws
2/20/12, 9:12 PM
#3

HAHA

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Upp till toppen
Annons: