Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 496 ggr
lockar
2012-02-17 06:42

17 februari

God morgon. Måste skotta snö igen. Skottade även igår kväll. Hoppas det blir fint väder idag och att alla får en bra dag.

Annons:
MrsCecilia
2012-02-17 07:01
#1

Godmorgon, massor av snö här med och -15 grader.

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
2012-02-17 08:41
#2

God Morgon

Vi måste in till stan idag men först måste bilen skottas fram.

Ha en bra fredag!

Stolt ägare till fem La permer

[Lec72]
2012-02-17 09:08
#3

Godmorgon..här är 2 plus och snön börjar tack och lov försvinna Glad

Idag ska Ikea katalogen gås igenom grundlig..för imorgon ska det shoppas *whippi*

Avots
2012-02-17 09:26
#4

Här behöver inte skottas det kom bara någon cenitmeter snö i går kväll. Strålande sol och cirka 5 minus det ser ut att bli ett bra väder för en prommenad.

Håller det i sig kanske katterna kan få gå ut i sin södervända gård framåt eftermiddagen, de har inte varit ute sedan i höstas…

Ha en bra dag!

Leffe
2012-02-17 10:23
#5

Snö har det kommit under natten i Solna. Katterna har ätit och för första gången sedan hon föddes för 11 år sedan har Tina ätit burkmat. Det enda hon ätit tidigare har varit torrfoder och köttfärs.

Sköt om er

MonicaLagerquist
2012-02-17 10:50
#6

Härligt väder ute.

Nu är bilen kopplad till elen och framskottad.Så efter att vi mumsat lite gädda till lunch styr vi kosan mot Uppsala och ICA MAXI.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2012-02-17 11:21
#7

Här ska jobbas hela helgen lång.ja man ska ju ej klaga,det är ju ett guldjobb jag har.Imorgon ska vi baka bullar,och på söndag blir det tacos.ikväll bara umgås spela kort och ha trevligt med brukarna.Det är ett underbart gäng och man får höra så mycket roligt.Killarna älskar at vinna över mig i poker,då är lyckan gjord,dricka kaffe tillhör också favoritsysselsättningen där borta.Jag lovar att det går åt mängder med kaffe.Ikväll ska jag också klippa klorna på en kisse,en av killarna har en katt som heter oscar,han har köpt den på katthemmet och någon mer älskad katt har jag sällan sett.han är stor och röd och vit.En härlig kastrat på 6kg.kalle som bor granne till den här killen,han har en sköldpadda som heter skalman.Det är bara jag som får sköta om den när kalle reser bort,så det tar jag som ett hedersuppdrag.ja det är härligt att jobba med dessa människor. ha en trevlig helg allesammans och pyssla om de fyrbenta.

mjau74
2012-02-17 11:38
#8

Hos oss regner det og blåser. Jeg er glad det går mot vår nå :)

Snart kommer min nye hannkatt til Norge. Han er en nydelig hvit blåøyd sjarmør. Skal presentere han med bilde så snart han er her :)

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

[Lec72]
2012-02-17 11:49
#9

#8 vad spännande Skrattande

RacerDonnans
2012-02-17 15:24
#10

Drar till fjällen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Mona22
2012-02-17 19:24
#11

varit på arbetsträning, grejat i gamla lägenheten och nu tar man det lugnt. Har fått en sodastream som ser ut som en vattenpost. så cool!! Har provsmakat lite soda med hallonsmak och det smakar som det man köper i affären. GOTT!!

Imorgon ska vi ha inflyttningsfika igen för 3dje gången. Första och andra gången var det "vanliga vänner", nu är det flygarfolk. Blir väl en gång till med släkt med Tungan ute

Sedan om någon mer vill komma på besök så är de ju välkomnaSkrattande

Hoppas alla haft en bra dag.

Eine
2012-02-17 20:14
#12

#11 det låter mysigt! ha det gott i nya lägenheten nu,och njut i helgen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: