Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 661 ggr
Gittan
2/15/12, 8:01 AM

15 februari

Vilken morgon. Sonen sjuk. Ingen skolskjuts kom och hämtade dottern. Den klarade tydligen inte vägarna. Bilen översnöad. Köra dottern till skolan. Ingen snöröjning med andra ord var går vägen. Och till sist ganska sent komma till jobbet. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
noir
2/15/12, 8:42 AM
#1

Ja här snöar det för fullt men hörde plogbilen för en timme sen så jag tror att det är rätt okej för mig att ta mig ner på stan iaf. Visserligen kanske det inte är plogat på cykel/gåbanan.
Går nog lite tidigare än tänkt iaf.!

Ha en bra Onsdag! Jag ska spendera min med Arbetsförmedlingen och städa lägenheten.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
2/15/12, 8:55 AM
#2

SUCK.Vart tog våren vägen.Nu blir det till att ut och skotta om vi ska få någon post idag.

Det snöar fortfarande men det är väl lika så bäst att börja skotta så får man väl ta en sväng till med spaden senare.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
2/15/12, 11:00 AM
#3

Undrar också var våren tog vägen. Men just nu är det ganska fint ändå. Vita fönsterrutor och kritvitt ute.

Sköt om er

nakenkatt
2/15/12, 11:18 AM
#4

Som sagt så får väl jag också gå lite tidigare till jobbet.Ser ej ut att vara ngt cykelväder precis.vi ska ha avskedsfest på jobbet för en kollega som går i pension idag.vi har jobbat ihop i många år i äldreomsorgen och hon är verkligenen en super bra kompis.När jag började på detta jobb hade hon också fått jobb där och det kändes tryggt att känna någon.Så nu är jag äldst där borta bland alla ungdomar.På kattfronten är det bara bra Meliss har en jättemage och hon ska ej föda förrän den 10 mars,så man undrar hur hon ska se ut sista dagarna.Spännande och se hur många hon får denna gång,sist vart det ju fem små krullisar.

MonicaLagerquist
2/15/12, 12:40 PM
#5

#4 Det ska bli så spännande att se vad Meliss har i sin tjockmage.

Stolt ägare till fem La permer

lockar
2/15/12, 1:40 PM
#6

Ja vart tog våren vägen. Det snöar och blåser, snön yr, inget skönt alls. Vill ha vår.

Annons:
Eine
2/15/12, 1:55 PM
#7

Härligt med varannanveckasvinter! När jag kom från Arlanda i natt var precis allt vitt.På flygfärden till Sverige var det hård motvind.*200 km rätt i näbben* som vår kapten sa.Vi blev försenade över 30 minuter men nu är jag hemma,datorn fungerar(tack min son)och jag dricker mängder av kaffe för att komma på rätt köl.

Sköt om er och ta på snöskorna om ni går utFlört..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
2/16/12, 12:08 AM
#8

Vad skall man säga. Efter igår kan det bara bli bättre, och även om idag var något bättre så kan nog imorgon bara bli bättre…..

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
2/16/12, 12:14 AM
Upp till toppen
Annons: