Annons:
Etikettomplacering
Läst 847 ggr
Annhed6
2/10/12, 7:58 PM

Rex söker kompis

Vi ska åka och titta på en Cornish Rex hane nu på söndag. Som det käns så köper vi honom. Nu letar vi med ljus och lykta efter en kompis till killen. Maila gärna bilder samt berätta om er katt så hör vi av oss.

Vi, dvs jag och mina två barn på 8 och 9 år letar efter en trevlig Cornish Rex. Vi är kattvana men inte av denna ras. Barnen är mkt fina med djur, jagar aldrig eller drar och sliter i dom snarare så älskar de att gosa, sova och mysa med dem. Vi bor nu i lägenhet och letar efter passande katter till det. Vi kommer att flytta till ny lägenhet 1/3 och känner att det då passar att da emot våra nya familjemedlemmar i mitten av mars då vi fått iordning hemma så att katterna kan få lugn och ro för att bo in sig i sin nya miljö. Vi kommer att ha in nätad balkong. Katterna vi söker vill vi ska vara kastrater, innekatter, rumsrena samt vaccinerade samt försäkrade. Vi letar vuxna omplacerings katter, inga kattungar. Vi letar 2 katter då vi anser att de behöver en kompis, katterna behöver inte komma från samma hem. Maila gärna bilder samt berätta om Er katt. Mvh Anneli

Vi bor i Eskilstuna så gärna inom Södermanland.

Annons:
[Wiveka]
2/11/12, 11:16 AM
#1

Jag har kattungar just nu (leveransfärdiga i början av maj)

Bor i Mariefred

nakenkatt
2/11/12, 11:26 AM
#2

det finns en hane som heter sven som jag vet om för omplacering.

MonicaLagerquist
2/11/12, 12:04 PM
#3

Jag har ett förslag men det kan vi ta imorgon när ni kommer.

Stolt ägare till fem La permer

[Wiveka]
2/11/12, 12:09 PM
#4

#2 Jag har både PM:at och mailat de som har Sven för en vecka sedan men inte fått något svar. De kanske redan har placerat om honom????

Har en pensionerad arbetskamrat som söker kattFlört

Upp till toppen
Annons: