Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 602 ggr
MrsCecilia
2/10/12, 7:53 AM

Godmorgon 10 februari

-18 grader i dag. Brrr!

Det var lite ljust nu när jag gick till jobbet, det måste väl betyda att våren är på väg?Flört

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
MonicaLagerquist
2/10/12, 8:49 AM
#1

God Morgon

Här har vi bara 16 minus.Ska straxt hoppa i skorna och gå över till grannen och mata bengalerna och Simba.Tänkte passa på att läsa tidningen när jag ändå är där.

Hoppas att grannarna har det bra i Barcelona så att det skulle var ner til minus en grad där i natt.

Kattungarna här hemma växer och mår bra.

Stolt ägare till fem La permer

Gittan
2/10/12, 8:52 AM
#2

Sjukt barn hemma med feber och ont i halsen. Andra barnet är friskt peppar peppar…Håller med om att det blivit ljusare helt märkbart. Ta nu hand om er idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Mona22
2/10/12, 9:04 AM
#3

Har bott i nya lägenheten i ca en vecka och vi trivs toppen. KAtterna är också jätteglada då de har mycket busmöjligheter. Det kanske flyttar hit ett fluff i mars om allt går som det Ska. VÄrldens sötaste. Håller alla tummar. JAg vill ha Internet här nu men vi hade ju inte räknat med att flytta in så tidigt så man får använda telefonen =P HOppas alla får en bra dag.

lockar
2/10/12, 9:09 AM
#4

Har semester idag. Ska ju snart hämta hem min nya kille från Danmark.

10 minus ute, men soligt och blå himmel. Det är skönt att det börjar bli ljusare på morgon och kvällen. Har varit en mörk vinter. Blev lite bättre när snön kom.

Ska tvätta och städa lite idag.

MonicaLagerquist
2/10/12, 9:23 AM
#5

Spännande med alla era nya kattplaner.

Här funderar jag hit och dit och planerar om hela tiden.

Stolt ägare till fem La permer

RacerDonnans
2/10/12, 9:54 AM
#6

Idag lite jobb och stök hemifrån med sjuka barn hemma. Läser och hör runt mig om diverse kattplanering och blir så sugen att börja redan nu med mina. Jag har dock vart sjukskriven en hel del sista tiden och lovat mig själv och andra att ligga lågt fram till hösten. En utställning blir det i alla fall, på hemmaplan under våren.

Här har vi endast -5 just nu. SKönt, och det gillas även av vår Dvärgpinscher som frusit så om tassarna (skolös, men ej klädlös).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
[Lec72]
2/10/12, 10:56 AM
#7

Sitter oxå och planerar :-)

Får hem min "fluff" om exakt en månad och jag tycker att det är sååå lång tid, terrar den stackars uppfödaren med mail om att jag vill ha, inte dags färska bilder..utan mera tim-färska bilder..

Hoppas annars att mina planer blir som ja tänkt så att jag snart kan få uppdatera hemsidan med lite roliga nyheter..

Ha en trevlig Fredag..

Eine
2/10/12, 6:56 PM
#8

Gokväll! Ett glas rött medan maten kokar klart och i väntan på att gästerna kommer.

Oj det är många nya lkatter på gång ser jag! Och även jag har katt i faggorna,den 14/2 ska jag hämta hem en vacker fransyska till mig!Den första av planerade importer.Blir en eller två till när det blir varmare ute.

Ha det gott alla,skäm bort er och alla runt er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: