Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Kattungar till salu

S*Curls 'n Claws Dreamy and Sweet

2012-02-09 13:33 #0 av: Strawberrygirl

S*Curls 'n Claws Dreamy and Sweet är en mild och fin liten tjej som gillar mycket bus och gos. Nyfiken, social och med lust för äventyr.

Dreamy and Sweet är redo att flytta hemifrån nu.
Hon är
vaccinerad 2 ggr
chippad,
har stamtavla i SVERAK
veterinärbesiktigad
dolda fel försäkrad

För mer info, ring 0500-41 40 55 eller maila annelie@curlsnclaws.se så berättar jag mer om underbara Dreamy and Sweet.

Mer info och bilder finns också på min hemsida http://www.curlsnclaws.se

Foto taget av Linda Forsberg

Anmäl
2012-02-09 13:34 #1 av: Strawberrygirl

Profilbild

Anmäl
2012-02-09 13:35 #2 av: Strawberrygirl

Sötaste <3

Anmäl
2012-02-09 13:44 #3 av: AlexH

Söt tjejja!

Anmäl
2012-02-09 20:13 #4 av: lockar

Fina tjejer

Anmäl
2012-02-09 22:20 #5 av: Ulricah

Så söt! Vilken jättefin bild den första är Glad

Anmäl
2012-02-10 07:18 #6 av: MyTwiggs

Hon ser underbar ut! Skicka hit henne Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.