Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 473 ggr
nakenkatt
2/7/12, 6:22 AM

God morgon den 7 februari

ja då har det gått en vecka av februari redan,och vintern kom med kyla.Tidig morgon idag,börjar jobbet kl 7,men det var så skönt att sitta framför kakelugnen och virka en stund i min ensamhet,katterna har gått tillbaka till kattrummet och sina sängar efter frukosten,tänk vad skönt det skulle vara att få göra detsamma.Vi har idag 8 grader kallt här i kumla.Ska klä mig för den uppfriskande promenaden,på jobbet väntar den snälla nattpersonalen med nybryggt kaffe.jag önskar er alla en bra dag.

Annons:
MyTwiggs
2/7/12, 6:53 AM
#1

God morgon! Nykastrerad hund har gnällt och tjoat hela natten. Idag bär det av till Göteborg för mig! Jag ska till Josefine som har varit så hygglig och åkt över till Barcelona och hämtat min nya importhona! Flört

Mer om henne kommer inom kort!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MrsCecilia
2/7/12, 7:54 AM
#2

God morgon, grusigt i ögonen idag. Vi har fortfarande kattbäddskris hemma och min morgonrock är fortfarande utlånad till Robban.

I kväll är det stallet!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
2/7/12, 9:09 AM
#3

God Morgon

Ännu en katungefri natt i  data/kattrummet.

Dag 66 så vilken dag som helst så kommer de väl.

I övrigt blir det väl en dag i väntans tider.

Funderar på att börja med något stort tex vindsröjning för då lär hon väl sätta igång och föda.

Stolt ägare till fem La permer

mjau74
2/7/12, 11:00 AM
#4

God dag!

Har ingen planer i dag annet enn å slappe av hjemme med katt og familie. Blir litt strikking på meg også

#3 Lykke til med kullet som kommer :)

Vil ønske dere alle sammen en fin dag! :)

zoolatri
2/7/12, 11:04 AM
#5

Här är det skolarbete som gäller hela dagen lång. Katterna och hundarna tycker matte är tråkig;) Men de blir nog en promenad ut på isen sen.

#1 Stackars Midaz;) Seth var lite ynklig första två dagarna, sedan var det full fart igen! Jag är väldigt nyfiken på importen!:D Hon blir väl presenterad här sen?

Eine
2/7/12, 11:39 AM
#6

Härlig vinterdag! Måste  ut till tvättstugan(i nästa hus) och tvätta lite,så det får bli min utevistelse idag.Laddar annars inför helgens efterlängtade släktträffKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Gittan
2/7/12, 5:01 PM
#7

Hemma igen efter att ha varit på kurs i tre veckor. Gud vad tom i hjärnan man är nu. Hoppas ni alla får en bra kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: