Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 583 ggr
MyTwiggs
2012-02-06 07:05

God morgon 6 Februari!

Idag är det kastreringsdag Flört

Jag har just bara hunnit vakna och ska snart iväg till jobbet, sen ska hunden in på kastrering! Senare blir det lite förberedelser inför morgondagen!

Ny import på ingång! Så spännande! Skrattande

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
MrsCecilia
2012-02-06 07:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här har vi bäddkris, Greta grejade med Robbans bädd så nu duger den inte längre. Han tjoar ylar och är väldigt olycklig. Just nu sover han i min morgonrockObestämd Så jag har fått beställa nya. Igen.

Nu ska jag iväg till jobbet. Han en superbra måndag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
2012-02-06 07:31
#2

Sessan har upptäckt att innersulorna i kängerna går att ta bort så nu jobbar hon för fullt med kängorna.

Sköt om er

MonicaLagerquist
2012-02-06 08:54
#3

God Morgon

Lite lagom ont i ryggen och lagom osövd efter en natt ihop med Q i data/kattrummet.Inte en endasta kattunge har tittat ut.Dag 65 idag så det börjar väl närma sig.

Ska hälla i mig en kopp kaffe och sen ut på en hundpromenad.Urban får hålla Q sällskap medans jag rör på mig lite.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2012-02-06 09:38
#4

#1 tänk vad man gör för sina små!

Hade migrän som kom smygandes på min praktik vid lunch och slutade inte förens jag somnade för natten om kring 22. Idag käns huvudet som en svamp och jag små städar då jag inte trivs i denna röra som är. Tre katter som rör om allt som redan stökar är ju inte heller så kul! :P

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Trollhassel
2012-02-06 09:55
#5

Jag börjar återfå hoppet efter förra veckans lunginflammation och höga feber. Jag blir hemma några dagar till ändå. Hostan är fruktansvärd och bihålorna tar kol på mig. Dessutom kräks jag av penicillinet.

Nu ska jag försöka få förra veckans inlämningsuppgifter klara. Psykologi.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

nakenkatt
2012-02-06 10:23
#6

God morgon.Känner mig ej 100 men ska jobba idag tänkte jag.det ser kallt ut därute så det blir väl att klä sig därefter.Lycka till Monica,med q.och krya på er ni som är krassliga.

Annons:
Avots
2012-02-06 10:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God morgon!

I dagskulle min lilla hund Saga ha fyllt 14 år, hon blev bara 13,5. Vi saknar henne så.

Jag lägger in en bild som visar hur hon helst tillbringade sin födelsedag, nedbäddad med täcket upp till öronen……

För övrigt är det en vanlig dag här kaminen brinner, katterna,            lill-hunden sover och jag sitter vid datorn, alltså en alldeles vanlig dag.

Ha en bra dag!

Leffe
2012-02-06 11:56
MonicaLagerquist
2012-02-06 15:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jäsning pågår fortfarande.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: