Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 497 ggr
Leffe
2012-02-04 08:53

4 februari

Det har snöat en del i natt och på morgonen. Jag ska trots det eventuellt ge mig ut i elrullstolen för att handla lite. Ska bli intressant att se hur det går i snön.

Sköt om er

Annons:
MrsCecilia
2012-02-04 09:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

-19 grader här, morgonen har tillbringats med supergos med Robban, urmysigt!

Vi ska snart bege oss i väg för kloklippning för 2 av 3 katter.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
2012-02-04 10:17
#2

Här är det 18 grader kallt och jag är glad jag slipper gå ut idag.Ska skicka gubben till affären och handla lite som vart glömt igår.Ska försöka vila så mycket som möjligt idag så jag orkar jobba i veckan som kommer.Meliss mage har redan börjat växa,jag undrar just vad som finns därinne.Men än får jag vara nyfiken ett bra tag till.Ha en bra helg.

lockar
2012-02-04 10:31
#3

Här är det  10 minus nu. Har snöat jättemycket. Måste ner på stan och köpa blå tråd. Ska sy lite till Quan när jag hämtar honom. Sovsäck, överdrag till buren kudde,

Måste snart gå ut och skotta, snön ser ialla fall lätt ut.Men det ligger mycket snö vid dörren.

RacerDonnans
2012-02-04 11:58
#4

Vad varmt ni har allihop. Hade varit skönt med det vädret här. Imorse halv sju hde vi -36, men nu hr vi bara -30,5. Vår planer är att om tempen fortsätter åt rätt håll och når -25 eller varmare så skall vi åka in på Vinterfestivalen i Östersund. Vi vr inne förr helgen samt tisdag. Finns mycket vackert att titta på och roliga saker att göra. Idag är det bastutävling i en glsbastu på torget så man kan se hur de har det i värmen. Skönt för deltagarna, men en oerhörd stor temperaturskillnad blir det mellan att gå ut och in.

Filippa skall åka zipline över torget för andra gången (hon älskar det), sen blir dte spel på ljusharpan som spelar olika ljud rytmer och toner beroende på vilka ljusstrålar man bryter. En riktigt kul grej.
Ha en bra dag alla.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
2012-02-04 12:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon!

Gick upp vid 7 och gick ut med hunden, sen somnade jag om och vaknade nu. Kattungarna leker med sin favoritleksak och hunden gnager på sitt tuggben, Zoopan och Kisi sitter och tittar ut på solen genom köksfönstret. Jag tror det är ett perfekt tillfälle att uppdatera hemsidan med allt nytt!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Mona22
2012-02-04 17:08
#6

Igår flyttade vi kissarna till nya lägenheten. De bara sprang ur buren och man såg hur lyckliga de blev av deras nya klätterställning. Har satt den så att de kan gå längst upp på bokhyllan och de har massor med utsiktsställen nu. GLada kissar gör en glad. NU längtar man efter bebisar som kan springa runt och busa. Nu är vi påväg till Avesta för att hälsa på em kompis. 17 minus ute och massa snö. Hoppas alla haft en bra dag.

Annons:
Eine
2012-02-04 18:01
#7

God kväll.Haft en bra eftermiddag trots att jag känner att en förkylning försöker däcka mig.Nu blir det Treo och soffläge.Måtte det finnas något sevärt på TV..Men jag vill inte se hur överviktiga människor sliter för att gå ner i vikt.Inte heller vill jag se hysteriska komedier där alla skriker i munnen på varandra.Och sist men inte minst: Jag vill inte se stereotypa kvinnor med trutande Kalle Ankamun ,plast-tuttar och fula hårförlängningar i blont..Det blir väl Nyheterna kvar då..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-02-04 18:42
#8

#7 du kan titta på melodifestivalen ikväll.

Eine
2012-02-05 11:02
#9

#8 det var för dålig musik och fula hårförlängningar (jag är nog allergisk mot dem),jag tog Friskytten en stund i stället.Och lite James Bond.Fungerade bra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-02-05 11:15
#10

#9 ja du har rätt,det var riktigt riktigt dåligt usch.frågan är om man ska fortsätta titta på eländet.

Eine
2012-02-05 11:25
#11

#10 det är slöseri med iaf min tid att ligga bänkad framför dyligt blaha.Kanske att jag ser på när länderna tävlar mot varandra,men det får räcka med det tror jag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
2012-02-05 12:55
#12

#9, #10 och #11 Tja, det fanns en del dåligt håller med. Men igår hörde jag vinnarlåten för Eurovision 2012. En bra låt räcker.Skrattande

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Upp till toppen
Annons: