Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 488 ggr
Leffe
2/2/12, 4:33 AM

2 februari

Idag är det torsdag och idag är jag bjuden på Ärtsoppa och pannkaka. Det var länge sedan jag åt det. Det var när jag jobbade, alltså före oktober 2009 så det är verkligen på tiden man får i sig denna svenska husmanskost igen.

Sköt om er

Annons:
lockar
2/2/12, 6:14 AM
#1

Idag är det kallt ute, -10.

Ja idag blir det ärtsoppa och pannkaka till lunch.

Ha en bra dag.

MrsCecilia
2/2/12, 6:52 AM
#2

-18 grader ute och +18 inne. Kallt på båda ställena. Katterna har flyttat in till väremgolvet i badrummet. Funderar på att göra detsamma..

I dag blir det tacorester till lunch..Mums!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Ulricah
2/2/12, 7:00 AM
#3

Idag står det studieresa på programmet, en heldag på Naturhistoriska museet i Göteborg, det ska bli kul Glad

Ha en bra dag!

Anki-Egerbrandt
2/2/12, 8:52 AM
#4

God morgon!

Sitter med min dotter i famnen som sover och kattungar som ligger och diar brevid i soffan…. så mysigt!

Ingen aning vad som ska ätas till lunch…. blir väl en macka som vanligt! :/

Ha en trevlig dag!

MonicaLagerquist
2/2/12, 9:33 AM
#5

God förmiddag

Kallt men vi eldar för fullt.

Här blir det rester till lunch.Smörgåstårta.

Funderar på om jag ska sätta fart och sy litre kattbäddar.Har lovat att fixa lite BIS priser till SNRFs utställning och rätt som det är så är det ju maj eller hur?

Inga kattungar i sikte men det är ju bara dag 61 så det lär ju dröja ett tag.Q var väldigt orolig igårkväll,bäddade och grejade men som tur så lugnade hon ner sig efter någon timme.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2/2/12, 12:43 PM
#6

Idag blir det kvällspass på min praktik ska bli spännande då vi eventuellt skulle få in en ätstörning. Jag är intresserad och se hur det arbeter med en sådan patient. Men blev den inte intagen så är ju de bra i sig också eftersom den då blivit friskare.

Har även tråkiga och goda nyheter, beror på hur man ser på det. Dobby ska antagligen flytta till Göteborg. Uppfödaren till Dobby verkar ha hittat ett bra hem till Dobby där. Jag är kluven, skönt om han trivs och får det bättre men jag kommer sakna honom så. Min lilla dobb-dobb.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: