Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 557 ggr
Leffe
2/1/12, 6:50 AM

1 februari

Ny månad och nu jag jag ut i kylan och rulla till husläkarmottagningen för att lämna blodprov. Sedan hem till värmen igen.

Sköt om er

Annons:
MonicaLagerquist
2/1/12, 9:18 AM
#1

God Morgon
Så här dags för 23 år sen höll jag på och fixade med barnvakt till de fyra barnen jag hade då och sen ringde jag efter Taxi och for till Uppsala och klämde ut den sista ungen.

Stolt ägare till fem La permer

MrsCecilia
2/1/12, 9:45 AM
#2

TS: Kör försiktigt, det är halt idag..

# 1 :-)

Sol och -13 grader i dag.. Längtar hem till mina pälsbollar..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
2/1/12, 9:50 AM
[Wideudde]
2/1/12, 12:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God förmiddag!

Här är det sol men väldigt kallt, är hemma idag för att skriva klart ett seminarium. Fåglarna verkar ha hittat tillbaka till balkongen och katterna verkar lyckliga över detta.

Eftersom vi är lite lata idag har inga planer på att klä på oss annat än morgonrock och tofflor.

Bjuder även på en bild

nakenkatt
2/1/12, 12:52 PM
#5

#4 oj vad mysigt ni har det!!!!! tänk den som kunde gå i morgon rocken idg blir lite avundsjuk faktiskt,ska strax på med vantar och mössa för en promenad till jobbet.

[Lilly-ette]
2/1/12, 1:05 PM
#6

Vaknade tidigt, vilket förvånade mig lite haha! Hunnit med ganska mycket förutom bädda sängen då jag haft en helt utslagen sambo som vägrat flytta på sig ;) Livet flyter på iaf och har fullt upp som vanligt! Speciellt nu med en liten snart 8 månader valp hemma!

Idag fyller även svärmor år, så vid 15.00 ska vi allesammans fira henne! Ska bli riktigt trevligt! :)

Nu är det dags för en tur med lilla vovven! Sedan ska jag äntligen ta och bädda rent i sängen och ta mig en till kopp kaffe! ^^

Katterna är riktiga sjusovare också.. Keeben var framme imorse och hälsade men sen försvann han lika kvickt och la sig igen! Finesse har återhämtat sig helt och hållet ifrån sin kastrering och mår bättre än någonsin! Värmer i mattes hjärta så otroligt mycket då jag varit sjukt orolig innan, under och efter hennes kastrering!

Långt som vanligt men sak samma! Hoppas alla har det bra! ^^

Annons:
Eine
2/1/12, 1:18 PM
#7

Här är det leggings och mjuk tröja som gäller,helt avslappnat och skönt.Ska inte gå ut i dag tror jag.Katterna springer som tokar och jagar varandra..

Sköt er!Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wideudde]
2/1/12, 2:06 PM
#8

#5 Om du skriver klart mitt seminarium kan du får låna både morgonrock och tofflor så kan jag jobba åt dig ;)

Upp till toppen
Annons: