Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 339 ggr
nakenkatt
2012-01-31 10:15

sista januari

God morgon på er!! ja då var det slut på denna månad.jag tycker Januari gick fort i år.men så var vi ju utomlands en vecka,så för mig har det ju varit sommar en vecka denna januari.Sitter och väntar på min minsta dotter.Hon ville ta en fm fika på sveas konditori här i stan.Blir inte så ofta vi ses då vi jobbar emot varandra för det mesta.det ligger ett lager med vit fin snö i trådgården och våran nyanlagda damm liknar en skridskobana.Svårt att föreställa sig att där ska vara fullt med liv i sommar.Ser mycker fram emot koi fiskarnas ankomst från japan.Katterna myser framför kakelugnen till och men sphynxarna är stilla för en gång skull.Hoppas ni får en bra dag denna sista dagen på månaden.

Annons:
Eine
2012-01-31 10:56
#1

God morgon.Ännu en helt underbar dag!Solen börjar visa sig mellan höghusen och kaffet är gott…Positiva nyheter i mailboxen och det känns allmänt bra.

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-01-31 15:34
#2

Har varit på inskrivning på sjukhuset i dag, tog hela förmiddagen. Ska opereras om ca 14 dagar..

Känner mig dock lite snuvig och hängig, kanske jag ska strunta i ridningen i dag?

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: