Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 320 ggr
MrsCecilia
2012-01-25 08:26

Godmorgon 25 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner mig trött och seg efter ridningen i går. Det var ett hårt pass och jag känner mig alldeles slut i kroppen.

Stiina började jama och tjoa redan kl 05.00. Hade ställt lite tvättkorgar utanför men hon är rena houdini och bröt sig fram och krafsa ändå. Sen när jag öppnat dörren går hon nöjt därifrån.Obestämd (Bilden är Stiina som är 11 år men hon tror hon är 3 år)

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
nakenkatt
2012-01-25 09:53
#1

Va gullig Stina ser ut när hon ligger där!!!!Här har det kommit snö och är vitt på backen.Ska jobba ikväll.Tänkte ta en promenad då det verkar för halt att cykla idag.ha det bra.

Leffe
2012-01-25 12:10
#2

Har sovit med apparat som mäter min somn. Jag sov bra. Hade för en gångs skull bara rexarna i sängen. De övriga kom upp och väckte mig då och då men låg inte på sängen och sov. Nu ska jag iväg och se vad resultatet blev.

Mitt problem med apparaten var fingergrejen som mätte syremättnaden. Den satt för hårt

AlexH
2012-01-25 12:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Lunch… satt uppe till 01.00 inat och färdigställde lite hundtäcken på beställning.. och fick lite hjälp av Shadow :P Han fick mig att fundera på att kanske byta branch.. kanske ska bli designer…Lampdesigner? :P :PTungan ute

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Ulricah
2012-01-25 12:52
#4

#0 Hon är säkert bara rädd att ni ska få syrebrist därinne, omtänksam katt Flört

#3 Supersnygg lampa Tungan ute

MrsCecilia
2012-01-25 13:51
#5

#Hahha! jaha, är det så det är?!Tungan ute

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: