Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 677 ggr
MonicaLagerquist
2012-01-24 07:10

God morgon 24/1

Uppe med tuppen eftersom att vi har en tid på Ultuns 8.30.

Håll tummarna för att allt går bra.En vän kommer förbi och hämtar mig bilen och Måsen.

Tur att man har vänner med körkort när man saknar det skälv Mannen ligger i sängen och spyr för fullt.Migrän.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
2012-01-24 08:04
#1

Väldigt trött i dag med. Men i kväll är det stallet. Roligt! Vi har fått en ny ridlärare som jag gillar väldigt mycket.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Mona22
2012-01-24 08:53
#2

SKa till käkgubben idag för att leka igelkotte. Provar Akupunktur för att se om det hjälper vilket det inte gjort hittills =/. EFter det ska jag på arbetsträning och det är så otroligt tråkigt. HAr hamnat hos några folk som knappt pratar med en. Jag är ju väldigt social och vill gärna föra samtal men de pratar bara med varandra. HAde ett bra ställe innan men det Fanns inte plats till mig längre. NEj om man skulle försöka komma upp ur sängen och göra sig i ordning. HA en bra dag.

AlexH
2012-01-24 10:04
#3

är på jobbet.. och fnular ( jo jag hinner med lite iFokus åxå :) ) har huvudet fullt med nästkommande avelsplaner.. så nu gäller det bara att bestämma sig.. om hur man ska göra och vem man skall välja som kavaljer.. alltid spännande även om man får fundera om ett antal gånger om den hane man vill ha inte är tillgänglig eller om det är annat som komer i vägen.. men i mål ska jag på ett eller annat vis.. annars får jag vänta helt enklet.. jag vet vad jag vill ha.. så då får jag vänta tills nästa tillfälle dyker upp :) men kul är det att planera :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
2012-01-24 11:14
#4

I dag ska jag iväg på sömnutredning, Det innebär, tror jag, att jag får med mig en apparat hem som jag jag ska koppla ihop med mig till natten och som mäter min sömn med mera. Man ska kolla om jag har sömnapné. Vet att jag för en massa år sedan hade problemet med upp till 150 andningsuppehåll på upp till tre minuter.

Ulricah
2012-01-24 11:51
#5

#4 Usch då! Jag delade rum med en person med sömnapné en gång, kunde inte sova på hela natten, trodde han dog flera gånger om Förvånad

Här har vi en strålande dag, soligt, kallt och snö, ska strax iväg på ett diskussionsseminarie om djurs anpassningar till klimatförändringar.

Ha en bra dag!

Leffe
2012-01-24 12:17
#6

Det kan ev vara det som är orsaken till min sjukdom PAH

Annons:
nakenkatt
2012-01-24 12:17
#7

#4 Lycka till låter inget vidare,hoppas du får bra hjälp.

Eine
2012-01-24 14:14
#8

God morgon och dag i tråden.Känns som en riktigt bra dag,då flera trevliga saker hänt på bara några timmarFörvånad.Och så har jag accepterat att jag ser ut som en överviktig häxa på bild.Suck,det är ju precis så jag ser ut annars också.Och alla journalister skriver inte precis som man säger heller.men jag får sälla mig till kändisarna som påpekar att de blev liiiite felciterade.Skit samma.I huvudet ringer ändå Pippi Långstrumps *Jag är så lycklig,jag är så lycklig,måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag med..*

Lycka till idag,med det ni företar erSkrattandeOch går det åt skogen så försök igen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-01-24 14:40
#9

#8 vadå överviktig häxa,det kan jag aldrig tro.

nakenkatt
2012-01-24 14:43
#10

Jo förresten det har hänt en kul grej idag!!jag ska bli mormor för elfte gången min lilla frida ska bli mamma i september,hon som ej skulle ha några barn för ngr år sedan,jag kan knappt tro det är sant,min lilla unge bara 22 år!!!!!för mig är hon alltid lillungen,hon är ju mitt sladdbarn,och bortskämd…….

MrsCecilia
2012-01-24 14:44
#11

#8 Nää, det tror inte jag heller. Men nu blir man ju jättenyfikenGlad

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2012-01-24 15:10
#12

#9 och #11 Men jag väger alldeles för mycket,är gråhårig för jag vägrar att färga det(iaf nu),och var busig i detsamma då jag lekt med katterna och försökt locka dem att titta mot kameran.Fast det spelar ingen roll nu,för jag är i alla fall snäll mot mina vänner…Skrattandeoch jag ser det positivt.Det är bra ibland att skilja sig från mängden…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-01-24 16:29
#13

# 12 äsch då, alla har vi våra dåliga dagar. Det är det man har i hjärtat som räknas.

Men det här med journalister? Det var det jag blev nyfiken på..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
nakenkatt
2012-01-24 16:30
#14

ja samma här Eine,kan du utveckla det där lite???

Eine
2012-01-24 17:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

haha,ja ,jag medverkar som uppfödare i ett reklamblad för min bästa kattmatshandlare här i Uppsala.Så en av tidningarna i stan skickade en  kille hit för att jobba  på innehållet.Mycket trevlig kille,och som föll pladask för min Jackpot som ju söker hem.Vissa av mina uttryck kanske inte skrevs precis som jag det,men det är roligt i alla fall.Får väl ducka om jag träffar någon som blir surCool.Har jag tid ska jag komma till butiken och ta med några av katterna i reportagetGlad.

Det är killen med långa benen som är Jackpot

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-01-24 18:25
#16

Aha va kul!!

Mona22
2012-01-24 20:04
#17

#15 Oj vad fin kille!Kyss

Upp till toppen
Annons: