Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 393 ggr
MonicaLagerquist
2012-01-23 04:49

Måndag 23 januari

Irriterade nog kan jag inte sova.Gick och la mig vid tio och somnade ganska omgående och blev grymt besviken när jag vaknade runt tolv.Har legat kvar i sängen och lyssnat på en bok men att sova går bara inte.Nu tänkte jag surfa en stund och se om det dyker upp något mer sovtåg eller om man ska anse att det är måndag och ny vecka.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2012-01-23 06:12
#1

TS usch va jobbigt när man ej kan sova.Du får försöka gå och lägga dig en stund på dagen om det går.Strax ska jag åka och jobba.

MyTwiggs
2012-01-23 06:43
#2

God morgon… eller nåt… Jag har inte heller sovit så bra. Jag är lite förstörd av olika anledningar, så jag vet inte vad det ska bli av den här dagen mer än att jag åker till jobbet om en timme…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MrsCecilia
2012-01-23 06:43
#3

Har oxå sovit dåligt, maken har snarkat och katterna tjoat.

Ny arbetsvecka och det är snart dags att gå till jobbet.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

EvaG
2012-01-23 11:43
#4

Jag har sovit gott. Somnade på en gång när jag gick och la mig efter nattens arbete. Nyss uppstigen, men skulle vilja sova en stund till. Nu ska jag göra i ordning ett par ostsmörgåsar ocg en kopp te innan dagens strapatser börjar och som avslutas med ett nytt arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
2012-01-23 19:32
#5

Jag har drömmt mardrömmar från och till i natt. Se börjat bli jätte känslig med vad jag gör innan jag ska sova, igår såg vi 9h (soff mys med katter) av en skräck serie med spöken. Älskar skräck och blir inte rädd när jag väl kilar men i drömmar blir jag tydligen numera rädd?? Annars idag så Dobby åkt till veterinärn. Han har fetsvans plus varböld så det gjordes rent. Har nu en katt som har ont i sin svans och jag måste tvätta rent och hålla det fint så var fickorna får läka inne från och ut. Vet inte hur det ska gå till. Stackars liten :(

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
2012-01-23 19:48
#6

#5 ohh, en självsfrände:) Jag älskar oxå skräck! Glad Vilken serie såg ni?

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
noir
2012-01-23 21:32
#7

The American Horror Story, kan rekomendera om man gillar skräcka, speciellt amerikansk skräck då den är väldigt klassisk amerikansk skräck. gammalt hus, spöken o.s.v

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: