Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 343 ggr
EvaG
2012-01-21 02:44

21 januari

God morgon på er. När ni läser detta sover jag förhoppningsvis jättegott. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Mona22
2012-01-21 09:47
#1

Idag vaknade vi upp på golvet i Götet. Våran luftmadrass läcker som ett såll så vi har fyllt på den 100 ggr inatt. Hoppas man kan få tag på en ny. SKa ringa uppfödaren snart och se om man kan komma över. Ha en bra dag allihopa.

Leffe
2012-01-21 15:08
#2

Sitter och tittar på skidor och presskonferns. Sedan blir det ishockey. En riktig TV-dag med andra ord.

Sköt om er

Mona22
2012-01-21 15:35
#3

HAr nu varit och kollat på stora och små troll. HOn hade en kull med 7 bebisar med så det var fluffbollar överallt. Så söta. Vuxna tösen vi kollade på var så vacker!! HOppas man får förtroendet att ta över henne.

MonicaLagerquist
2012-01-21 15:48
#4

Fortfarade feber och nu även lite ont över höger njure .Så idag fick det bli en sväng till sjukhuset.

Först en sväng på Husläkarakuten.Den läkaren ville lägga in mig så han remiterade mig till Akuten.Väl där tog en massa prover och sen kom den läkaren och jag överns om att jag skulle åka hem över natten och komma tillbaka imorgon för att kolla att sänkan hade gått ner.
Jag har en UVI som har gått upp i njurarna.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
2012-01-21 15:49
MrsCecilia
2012-01-21 18:50
#6

#4 Krya på dig!

En dag fylld med måsten och äntligen har vi hittat ett köksbord vi vill ha! Fast först måste vi nog samla lite pengar:/

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: