Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 804 ggr
EvaG
1/19/12, 1:39 AM

19 januari

När ni nu under dagen kommer in här så ser ni en nyhet. Vi har fått ett nytt titelkattsalbum där vi själva lägger in bilder på våra katter när de tar titel och annat på utställningar. Hoppas ni uppskattar det och använder det. Kul för andra att få se fina Cornishar. Kan också säga att Leffe kommer att föra över bilderna som låg i det gamla albumet han gjorde en gång i tiden.

Det kommer fler nya saker så småningom, men nu vill jag säga att det är mörkt och kallt ute och nu ska jag sova. Vi syns här under dagen. Önskar er en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
UllaNo
1/19/12, 2:47 AM
#1

Jag är ny här. En väninna rekommenderade denna sida och jag kommer verkligen läsa allt som finns här.

MrsCecilia
1/19/12, 6:54 AM
#2

#1 Välkommen hit! Här kommer du att trivas:)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
1/19/12, 8:22 AM
#3

Mycket välkommen hit säger jag också.och god morgon.Min morgon började bra.Eddie har slagit sönder två glaskannor till kaffebryggaren denna vecka,han hade sönder en i måndags,då hade vi som tur var en i reserv.Men vad ser jag reservkannan i tusen bitar i morse.Härligt att vara sphynxägare!!!!det blir ju glas överallt.Nu har mågen slutat på OBH nordica så de är väl ej billiga kan jag tro.Här är det kallt och kulet,de lovade snö men här har vi barmark.Eddie sitter här på bordet och tittar på mig,undrar just vad nästa upptåg ska bli.Ha en bra dag allihop.

MonicaLagerquist
1/19/12, 8:44 AM
#4

Toppade med nästan 40 graders feber i natt.Så även denna dag kommer att tillbringas i sängen ätandes febernedsättande.

Det här ingick inte i min planering för den h'r dagen.

Men Qs mage växer på sig och hon ser ut som en liten fotboll.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
1/19/12, 8:51 AM
#5

#4 krya på dig Monica,och ta det lugnt!!

noir
1/19/12, 10:10 AM
#6

#3 Men fy! inte roligt. Sookie blev en hemsk cornish när dobby åkte på semester. det mesta i vårat hem gick sönder kändes det som. Nu är han tillbaka och nu är det han som är klumpig istället haha!

#4 Usch! Krya på dig! Fick själv en dunder förkylning förra helgen. var däckad torsdag kväll till söndag. Sen tvinga jag mig själv till praktiken.
Hoppas du kryar på dig fort och återfår dina krafter

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Eine
1/19/12, 1:20 PM
#7

#1 Välkommen hit!

#4 hans sista kull? Hur många kullar fick han? Och krya på dig,inte minst.

Nu har värsta chocken lagt sig och mitt huvud känns inte tomt och hett längre.Ett HCMbesked är aldrig plättlätt att ta.Oavsett om man får det på en hemmavarande katt eller på en uppfödd av mig. Märkligt,man blir så glad över ett besked om scanning *utan anmärkning* och känner sig rätt så trygg.Så fel man gör då..!Vilken superfalsk trygghet.Gråter

Jag tänker på Ascberg hela tiden,och även på hans avkommor och avkommors avkommor förstås.Ibland vill jag bara lägga ner allt vad katter heter.Ingen uppfödning,inga utställningar,inga kattrelaterade saker alls..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
1/19/12, 2:59 PM
#8

#7 Nej, usch. jag tycker oxå det här är urjobbigt. Han är ju vår gosefis och har redan haft det jobbigt innan han kom till oss.

Förstår att det känns jobbigt för dig som uppfödare. Man kan ju aldrig sia om framtiden och så länge man gör så gott man kan så är det gott nog. Kram!!

(Robban och Aschberg är alltså samma katt för er som inte vet)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
1/19/12, 8:26 PM
#9

#4

Tom blir om allt går vägen far till fyra kullar.2+ 5 är födda och två dräktiga honkatter.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
1/20/12, 1:47 PM
#10

#8 Kram tillbaka celan.

39 Så roligt att det blev några ungar efter PluttenKyss.Lycka till med de kommande!Har inte parat hans syster Joyce ännu,men det blir så småningom.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: