Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Kattmat, sand och tillbehör, böcker

Nordens djurshop

2012-01-14 15:41 #0 av: [Wideudde]

Hej!

Behöver köpa ett nytt klösträd då mina illbattingar snart gjort slut på det gammla, kikade runt och hittade Nordens Djurshop (http://www.nordensdjurshop.se/).

Någon som har erfarenhet av dom? är deras klösträd bra?
Är dom bra?

Anmäl
2012-01-14 16:22 #1 av: MrsCecilia

Nej, men det var väldigt fina klösträd:)

Vi har köpt ett av våra på Zooplus och  XLZoo. Men jag har hört mkt gott om denna: http://www.kattlycka.se/index.html

Anmäl
2012-01-15 10:12 #2 av: Ulricah

Vi har den som på nordens djurshop heter KMT08, köpte på Tradera i Tyskland för halva priset mot vad de har här (inkl. frakt). Vi har haft den i ett och ett halvt år och den har hållit ganska bra, man får spänna om den lite emellanåt mot taket och hängmattan hänger på sne eftersom båda katterna gärna ligger i den samtidigt och det är för tungt :)

Anmäl
2012-01-15 13:34 #3 av: [Wideudde]

#2 Vanligt fenomen det där, alla tre "korgar" eller hängpungar som jag kallar dom är lite skeva i vårat kattträd med eftersom dom gärna vill ligga tillsammans

Anmäl
2012-01-16 14:16 #4 av: johannaG

Vi köpte vårt banana-klösträd från kattlycka.se,

Det håller bra för två ragdolltjejer så det borde absolut hålla för Cornishar! Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.