Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 460 ggr
EvaG
1/13/12, 4:08 AM

13 januari

God morgon allihopa till den fina dagen fredagen den 13. Hoppas ni tar det försiktigt i dag. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
1/13/12, 6:56 AM
#1

Underbart, äntligen fredag! Halt och kallt och det skulle komma snö i dag tror jag. Ha en trevlig fredag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
1/13/12, 8:46 AM
#2

Oj just nu inser jag att det är fredag den 13.de.

Ja ja det får väl gå det också.

Vi ska in till stan och handla och jag ska nog se till att boka en kastrationstid till nästa vecka.

Tycker jag den senaste tiden kastrerat en hel hög med katter.Far som en jojo fram och tillbaka till veterinären.

Tack och lov inga sjuka katter man får väl vara glad för det lilla.

Stolt ägare till fem La permer

Trollhassel
1/13/12, 2:42 PM
#3

Vi firar fredagen den 13 storslaget med magsjuka. *suck* Både Julia och jag blev sjuka i natt och spyr i kapp här hemma. Ingen höjdare alls!

Ni andra får ha en bra fredag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mona22
1/13/12, 5:29 PM
#4

Har varit på begravning idag. Det var så vackert och sorgligt på samma gång. Det var fullt med blommor överallt och min man och hans far och 4 till fick bära ut kistan sen.

Det var min mans farfar som begravdes, jag har inte haft någon egentlig relation med honom men grät endå för att man tänkte på alla andra och särskilt hans fru som levt med honom i över 50 år.

Imorgon ska jag och gubben meka olds.Skrattande
På kvällen ska vi över till några vänner och äta tacos. Mums!

Det är full rulle på katterna nu, man har ju inte varit hemma sen i morse så de har en del att ta igenTungan ute.

Hoppas alla haft en bra fredag den 13e. Jag själv tror inte på skrock då bra grejer oftast hänt dessa dagar.

Upp till toppen
Annons: