Annons:
Etikettövrigt
Läst 2252 ggr
crusmynta
2012-01-10 10:43

Cruzmyntas

Hej Hallo!

Finns det någon medlem här på sajten som har en Cornish som kommer från Cruzmyntas?

Vore jättekul om ni ville bli min vän här!!

Mjau Jeanine

Annons:
MonicaLagerquist
2012-01-10 12:05
#1

Har ingen katt därifårn men här inne är vi vänner med alla.

Välkommen hit.

Vad heter din katt ?

Stolt ägare till fem La permer

crusmynta
2012-01-10 14:46
#2

Hejsan!!

Klart vi är vänner allesammans:-)

Men varför jag skrev så var för att eventuellt få kontakt med någon/några som har katt från min uppfödning..

http://www.123minsida.se/Cruzmyntas/39704758

[Lilly-ette]
2012-01-10 15:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej!

Mig har du ju redan på facebook men tänkte att jag kunde skriva några rader här också! ;)

Finesse mår prima och det är full rulle hemma hos oss varje dag! Hon har blivit jättetuff sen vi skaffade vår kastrat Keeben och kommer alltid fram när vi får folk på besök. Men största faran är ju fortfarande dammsugaren, hon kutar alltid in i sovrummet och lägger sig under täcket. Lillsnuttan!

Hon ligger och myser mest med husse dock, vilket får matte att känna sig lite utanför ibland haha! Det är ju liksom min lilla prinsessa! Det är iaf så härligt att se henne såhär framåt, då hon innan var jätteskygg för andra människor och gömde sig så fort det plingade på dörren. Nu är hon först framme vid dörren och är så nyfiken att hon nästan spricker.

Skickar jättegärna nya bilder på henne om du vill? =) Har ett par foton som jag är väldigt stolt över, det är bara att säga till! :)

crusmynta
2012-01-11 08:32
#4

Hon är så fin lilla gumman och så skönt att hon har det bra hos er!

Brukar kika in på din facebook och kolla bilder ibland:-)

Kram på er alla! Jeanine

Upp till toppen
Annons: