Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 430 ggr
MonicaLagerquist
2012-01-07 09:55

Lördag 7/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon

Det paras för fullt i parningsrummet och jag hoppas att Nakenkatt har det betydligt varmare än vad vi har det idag.

Ute är det -9 och i köket är det +17.8.

Ska väl pyssla lite hemma vid.

Imorgon hämtar hjag hem två katter.Meningen var ju att Q skulle komma hem i början på februari och få kullen här hemma.Men eftersom att Qs husse och matte nu går skilda vägar tar jag hem katterna redan nu så att det underlättar lite för dem.

Just nu ser det ut som om Ida kommer att behålla lägenheten och dela den med en kattallergisk kompis så då får vi hoppas på att olle får en lägenhet snart så att han kan ta hem katterna efter det att qs kattungar har flyttat.Annrs så får vi väl lösa det på något sett.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
AnneAlva
2012-01-07 12:30
#1

Seg i kroppen efter gårdagens äventyr i Leksandsklacken i Gränby ishall där Almtuna tog emot Leksand. Men roligt var det! Och rätt lag vann. (Leksand alltså!) Skrattande

Dagen bjuder på lite brädspel i goda vänners lag och senare ikväll blir det fajitas och Gladiatorerna på tv:n, en bra dag med andra ord. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MrsCecilia
2012-01-07 14:11
#2

Ungefär samma temp här som hos TS.

Har varit med Greta till veterinären, även hon hade urinvägsinfektion och högt ph…Märkligt, vad har katterna varit med om innan vi fick dem??

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

noir
2012-01-07 14:38
#3

#1 Fajitas! jag kommer över!

#2 Jadu det kan man undra, Jag undrar hur Zaffie verkligen hade det hos sin förra familj.
Men tanke på dinas UVI så kanske det inte har varit så bra alls, kanske dåligt med vätska, mycket torrfoder och dåliga kattlådor.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: