Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

2012-01-06 10:25 #0 av: kvasikatten

Hej alla,

Jag fick meddelande på min mail som jag får varje dag om vad som skrivits på CRXiFokus.
Idag 6 jan var det

1. hälsning från Leffe
2. Ang glucosamin
3. En STOR varning skrivet av Razzamataz - den var blockad och jag kunde inte se den .... Hur kommer det sig ?

Jag har fattat så att det som läggs ut på sidan ska kunna läsas av alla som är
medlemmar - eller.......

Tacksam för svar från nån - Kvasikarin

Anmäl
2012-01-06 10:30 #1 av: MonicaLagerquist

Inlägget från Razzamataz är bortplockat och lika bra det.

Skitsnack klarar vi oss bra utan.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-01-06 10:35 #2 av: KaiPon

Razzamataz är ett troll/spammare, därför var det borttaget. Antagligen blev det anmält nog antal gånger.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anmäl
2012-01-06 10:39 #3 av: noir

Det vart anmält så det togs bort automatiskt och som andra skriver är det ett troll.

Anmäl
2012-01-07 09:24 #4 av: kvasikatten

OK då förstår jag. Ja Monica - skitsnack finns det så gott om så det behöver ju inte komma på pränt faktiskt.
Jag bara undrade ...... Kram allihopa

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.