Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

5 Januari

2012-01-05 08:38 #0 av: Leffe

Då ska man snart iväg till husdjursmässan i Kista, Stockholm. Jag ska sitta i monter D:04 för vår kattklubb

Sköt om er

Anmäl
2012-01-05 09:09 #1 av: noir

Idag kommer Dobby hem igen! :)
Ska städa det sista och försöka hinna plugga.

Anmäl
2012-01-05 09:54 #2 av: AlexH

Lycka till Leffe!

Anmäl
2012-01-05 10:03 #3 av: MonicaLagerquist

SUCK för fullmånenätter.Tur att det finns böcker att lyssna på när man inte kan sova.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2012-01-05 10:24 #4 av: nakenkatt

Ha ha var det därför jag satt uppe och virkade inatt???

Anmäl
2012-01-05 11:40 #5 av: noir

var det därför jag snurra runt halva natten för att sedan vakna halv sex :(

Anmäl
2012-01-05 13:10 #6 av: lockar

Jag brukar också sova dåligt när det är fullmåne. Men inatt var första natten sedan jag blev dålig före jul, som jag sov hela natten. Men jag har nästan ingen röst fortfarande. Hoppas att det vänder snart.

Ha det bra.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.