Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 454 ggr
MrsCecilia
2012-01-04 10:55

God förmiddag 4 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så kommer besök från dalarna och ska bo hos oss, första gången någon sover över sen katterna flyttade in i höstas. Spännande att se hur det går.

I morgon ska vi gå på husdjursmässan..Skönt med semester:)

Söderhavsön kom från Zooplus och är mkt populär…

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
noir
2012-01-04 11:07
#1

Vilken härlig! Nu ser ju inte snörerna så långa ut, finns ju viss risk att katter kan fastna och hänga sig, så man ska vara uppmärksam på det. Villket du kanske redan visste. Jag har svårt att ha sånna här hemma inte för att dom hänger sig utan sookie tuggar av allt med snören och äter upp. :(

Idag blir det stora städdagen! Alla kläder ifrån min sambos klädhög som är blandat med saker som ska slängas och lägga undan ska bli mindre kul att gå igenom idag. Kommer aldrig hinna tvätta bort allt innan imorgon men det blir till att sortera och tvätta så fort man får en tid.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Ulricah
2012-01-04 11:15
#2

Fy vad trött jag är, det har stormat här i natt så hela huset har skakat och jag har knappt sovit alls.

Blir nog en slö dag idag Glad

Leffe
2012-01-04 12:07
#3

Ska snart till husdjursmässan för att kolla vår klubbs monter. Det regnar ute och det är i januari.

Sköt om er

MonicaLagerquist
2012-01-04 13:08
#4

God mitt på dagen!
Fick just ett trevligt samtal från en glad dotter.Hon och vi ska imorgon fara till Hågadalen för att titta på ett litet litet hus som hon kan få hyra.Inflyttning redan 1 februari.

Lite dyrare än vad hon tänkt men det är svårt med bostad i Uppsala så 300 över budget får lov att fixa sig på något sätt.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: