Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1589 ggr
nakenkatt
1/2/12, 11:48 AM

stort djursjukhus i kumla

jag vet ej om ni har läst att det ska bli ett stort djursjukhus här i kumla där jag bor.De tog första spadtaget förra veckan,det var en hund som fick gräva up ett hål,medan politikerna i staden var på plats.Det ska bli ett jour sjukhus som blir super modernt.med alla tänkbara resurser typ badbassänger,rehabavd,och resturang eller cafe.Det är lite kul för min man ska vara med att bygga det och han har varit på en massa byggmöten om detta,vi har ritningen här hemma på nybygget,och igår var han och körde dit de första grävmaskinerna han ska ha på plats.Det ska bli kul att följa det ligger ca 1km från vårt hus och ca 2 mil från örebro.Så vi kanske kommer att ses där ngn gång med våra katter,jag hoppas ju kunna åka dit och scanna tex.Superbr.Jag kommer berätta vidare om det,har chans nu att se hur det växer fram.

Annons:
Trollhassel
1/2/12, 2:58 PM
#1

Wow! Det låter super!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

nakenkatt
3/20/12, 5:22 PM
#2

Djursjukhuset här i kumla växer fort fram,väggarna har kommit upp och jag ser mycket fram emot invigningen av ett fint nytt och modernt djursjukhus.Det skall vara ett jour sjukhus öppet dygnet runt.En stor förmån för oss som bor här omkring,det är ca två mil från örebro.

nakenkatt
1/9/13, 11:12 AM
#3

ja nu är vårt djursjukhus i full gång.Hade tur för min vet tjänstgör där.Igår var min man där och gjorde klart markarbeten.Han passade på att gå in och kika.Där fanns en bassäng där hundar simmade för fullt,likaså ett gå band för hundar.Det var mycket fyrbenta i väntrummet både hundar och katter.Och en välsorterad hund och kattbutik butik.Ja skulle också vilja titta in där,men man ska väl vara glad om man slipper besöka djursjukhus,men ett litet studiebesök skulle vara intressant.Känns bra att veta att det finns så nära.

Leffe
1/9/13, 11:15 AM
#4

Här finns bilder på djursjukhuset utifrån

Eine
1/9/13, 10:35 PM
#5

Verkar bli ett bra ställe!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: