Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 527 ggr
MonicaLagerquist
12/31/11, 9:07 AM

Nyårsafton

God morgon

Vaknade vid sex dumt nog.Får väl sova middag så att jag orkar vara uppe ikväll.

Är sugen på att storstäda vårt sovrum.Får väl se om det blir gjort eller om anfallet går över.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mona22
12/31/11, 10:53 AM
#1

Lade oss kl 2 inatt då vi fastnade vid en film.Var uppe och snurrade för några timmar sedan men har legat och vilat lite sen dess.

Har försökt få tag på min läkare igår och i förrgår då jag behöver mer medicin. Sjuksköterskan som svarar vill inte skriva ut mer för att jag redan har säger de. De ska räcka ca 25 dagar och det har nu gått 37.(har mått lite bättre och ej behövt ta så mycket) Behöver man inte ha godkänt i matte för att bli sjuksköterska? Blir en spännande helg nu.

Vi ska till svärfar ikväll och fira om jag klarar det och det kommer flera folk dit.

Igår var det några som sköt raketer utanför och båda katterna satt i fönstret och kollade. Inte rädda för ljudet inte.Skrattande

Gott Nytt År allihopa!

Leffe
12/31/11, 11:45 AM
#2

Ska bort ett tag i kväll, men 12-slaget blir nog hemma eller hos min mor där jag brukar vara vid den tiden

Sköt om er och ha en riktigt trevlig nyårshelg

nakenkatt
12/31/11, 12:41 PM
#3

detsamma allihop.Ska strax åka till jobbet,har laddat en burk med röktlax och lite grönsaker och ostar.Tur att det finns TV att titta på.och så är virknålen med förstås.det blir ganska lättförtjänta pengar med andra ord.

Ulricah
12/31/11, 12:43 PM
#4

Vi ska ha en lugn och mysig nyår på tu man hand (+ tassar) här.

Efter att i många år ha haft en hund som var fullständigt panikslagen på nyår så är det väldigt skönt att katterna var fullständigt oberörda förra året (deras första) och jag hoppas att det håller i sig, men jag har fortfarande svårt att tänka mig att gå hemifrån.

Gott nytt år allihopa!

lockar
12/31/11, 1:49 PM
#5

Har varit och nyårshandlat. Blev oxfile till ikväll. Lite mouserande vin till tolvslaget.

Alla har sagt till mig att jag inte ska prata något och om jag måste ska jag bara viska. Min röst är inget vidare

Önskar er ett gott slut och ett gott nytt år

Ulricah
12/31/11, 2:00 PM
#6

#5 det är inte alls bra att viska om du är hes, sliter mer på rösten, bättre att prata vanligt men lågt och lite Glad

Annons:
lockar
12/31/11, 3:29 PM
#7

#6 Tack det ska jag tänka på

Salmissra
12/31/11, 6:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Gott nytt år önskar jag och missarna från YouKnow!

Här är Poker med sin nyårsfluga på sne!

MonicaLagerquist
12/31/11, 11:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Nu har vi ätit en massa god mat.

Skickat upp de djur och natur vänliga "raketerna".

Tolvslaget tänkte vi tillbringa i jacczin drickandes bubbel.

Stolt ägare till fem La permer

RacerDonnans
1/1/12, 12:56 AM
#10

Vi har också sänt våra ballonger och skålat, fast ej i bubbelbadet.
Gott nytt år!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Wideudde]
1/1/12, 9:05 AM
#11

Jag spenderar årets första dag på jobbet, vilket jag även gjorde igår kväll :)
Katterna var inte lika lugna som förra året vid tolvslaget - kan bero på att någon idiot smällde raketer utanför fönstret så det bara skallrade - tycker inte raketer ska avfyras i närheten av höghus och bilar, det ska vara på öppna fält.

Gott nytt år allesammans!

Upp till toppen
Annons: