Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 588 ggr
Leffe
12/29/11, 7:16 AM

29 december

Hoppas ni sitter nu så ni inte ramlar omkull av häpnad. Tänk jag av alla människor har vaknat vid denna tidiga timme och känner mig pigg. Katterna däremot har inte alls reagerat att jag är upp. Jo Fröja för hon ville ha ny mat på direkten.

Sköt om er

Annons:
MrsCecilia
12/29/11, 8:16 AM
#1

I morse när vi klev upp hade någon (gissa vem;) tuggat sönder toalettpappret till små beståndsdelar och spritt över hela badrummet..

I dag ska jag på magnetröntgen, lite spännande det har jag aldrig varit på..

Ha en bra torsdag

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
12/29/11, 8:25 AM
#2

#1 Detta med toa- och hushållspapper är gammal historia här hemma numera. Jag kommer ihåg hur man kom upp på morgonen och hela toaletten eller köket var alldeles vitt av papperstussar. Mitt i alltihopa kunde det sitta en Cornish med papper över hela sig med uttrycket "Jag har inte gjort något"

MonicaLagerquist
12/29/11, 9:27 AM
#3

God Morgon

Mulet uta idag med.jag som skulle fotografera katter igår och det gick ju inte als eftersom att det var för mörkt.Hade hoppats på sol idag men det kan ju ändra sig.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
12/29/11, 11:08 AM
#4

God fm.Känner mig förkyld och febrig,inte bra alls.Åker ju bort den 6 januari och då vill jag ju vara pigg och glad.men jag har ju en vecka på mig att kurera mig.Har en nattgäst i natt,mitt äldsta barnbarn Linus,han sover fortfarande har ej hört ett ljud från gästrummet.Satt förmodligen uppe vid datorn hela natten.Här blåser det fortfarande som bara den,måste ut och kolla om något är borta eller förstört.God fortsättning.

lockar
12/29/11, 2:51 PM
#5

God eftermiddag för er som är pigga och även ni som är krassliga. Själv är jag hemma från jobbet. Har feber, världens hosta och ibland kan jag knappt prata.

noir
12/29/11, 7:06 PM
#6

pappersproblemet har vi här hemma också! Sookie har bara hyss för sig om dagarna i protest emot dobbys semester skulle jag tro. började dagen efter han blev hämtad. Hon är helt förändrad. super myspropp som härjar som en idot med alla hyss hon kan hitta på när hon myser med mig, sambon, zaffie eller en gäst.

Idag har jag haft fika och pluggvägran. Fick ont i huvudet bara jag tänkte på mina studier att jag gav mig själv ännu en ledig dag.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Gittan
12/29/11, 8:30 PM
#7

Varit mycket att göra på jobbet. Kolsvart när man åker hem. Fast det är ganska skönt att köra i mörkret. Man ser mötande billar innan man egentligen ser dem. I alla fall när man kör på landsväg.

Snart är det nytt år, men skillnaden blir nog bara sista siffran 2.

Hoppas ni nu får en trevlig fortsättning på kvällen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: