Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 709 ggr
MrsCecilia
2011-12-27 06:57

Godmorgon 27 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På väg till jobbet. Det är storm, jag är trött och vill hellre vara ledig. Robban hänger mig i byxbenet och vill inte alls att jag ska gå…

En gnällig morgon med andra ord.

Så här mysigt har vi det annars, alla ska tränga i soffan med mig

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
MonicaLagerquist
2011-12-27 07:01
#1

God morgon

Om ett par minuter ska vi fara in till Enköping.Kastrera två katter och besiktiga en bil.

Det har blåst rejält i natt,dvs ingen bra natt att dela skorsten med.

Stolt ägare till fem La permer

AnnicaB
2011-12-27 08:26
#2

God morgon

Idag är det definitivt tröttmössan på…. Kunde inte somna i går (i natt rättare sagt) och det straffar sig direkt…. Känner mig som en zombie.

*** Qui vivrqa verra ***

nakenkatt
2011-12-27 10:21
#3

ja då var det slut på julen eller??? Eller varar julen tillpåska.I vilket fall somhelst så går vi ju mot ett nytt år igen.På kattfronten är det lugnt,men jag vet fortfarande ej om Meliss är dräktig.Här har det blåst rejält och vi har fått hämtat utesaker lite överallt.idag är jag ledig och tänkte virka klart lite på började alster.Ta det lugnt i blåsvädret.

MonicaLagerquist
2011-12-27 11:38
#4

Hemma med två pigga katter4 och en nybesiktigad bil.

Det blåser fortfarande hårt.

#3 Hoppas att Meliss är dräktig.Är hon inte det så borde hon ju snart löpa om.

Stolt ägare till fem La permer

zoolatri
2011-12-27 11:42
#5

God morgon. Idag ska katterna få gå ut och promenera lite (i sele), det är så milt väder ute, och solen skiner:)

Sedan ska jag åka och hälsa på mina getter innan jag fortsätter med b-uppsatsen.

Leffe
2011-12-27 14:42
#6

Tänk solen skiner och det är varmgrader. Tycker det är toppen även om något inte stämmer. Katterna ligger i solljuset

Sköt om er

Annons:
Upp till toppen
Annons: