Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 659 ggr
MonicaLagerquist
12/26/11, 9:30 AM

Annandag jul

God förmiddag

Flera av mina ljuslykyor har blåst omkull och sönder i natt så det blir till att gå ut och plocka glas idag.

Fem plusgrader och det ser ut som om våren redan är här.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
12/26/11, 11:07 AM
#1

jo igår natt när vi körde från västerås till eskilstuna försökte vinden putta av vår bil från vägen, riktigt obehagligt och grenar for över vägen och skyltar hade blåst bort. Rena turen att inget träffa oss och att vi kom hem säkert och hela.

Idag ska vi bege oss samma väg igen för mellandagsrean…. får väll se hur länge man orkar knuffas bland andra. Men träffa min bror och ev med familj och luncha och byta lite kvitton till kläder som var lite fel storlek.
ha en bra dag nu alla!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
12/26/11, 11:33 AM
#2

Ska snart bort för att äta lite julmat hos en annan gammal Cornishuppfödare.

Sköt nu om er och ha en fortsatt trevlig helg

nakenkatt
12/26/11, 3:26 PM
#3

God Em.Nyss hemkommen från jobbet.Snart kommer mor och far och två av mina flickor och deras familjer.Ska bjuda på fika och tårta,hoppade maten  då det blir lite tajt med tid då man jobbar.är faktiskt väldigt trött nu efter den tidiga morgonen,ngn morgonmänniska blir jag aldrig.Hoppas ni alla får en god fortsättning på annandag jul.

Ulricah
12/26/11, 5:47 PM
#4

Nyss kommit hem efter 4 dagars julfirande hos föräldrarna, katterna ligger fullständigt utslagna efter att ha lekt och busat med "kusinerna", 4 och 8 år, matte och husse sitter också nästan utslagna framför varsin dator och kopplar av efter allt stoj och stök.

Mona22
12/26/11, 7:08 PM
#5

Har varit i sthlm på en flygträff och sedan på ikea och köpt nytt vardagsrumsbord. lite mindre än det vi hade innan och en tvbänk. Köpte lite kläder till gubben med. Presentkort är bra Flört

Ska kramas lite med katterna sedan blir det nog sova, är helt slut nu.

MrsCecilia
12/26/11, 7:19 PM
#6

Sista dagen på ledigheten. I morgon är det jobb igen. Har varit en härlig ledighet!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
Avots
12/26/11, 8:34 PM
#7

Vaknade efter en stormig natt till ett strömlöst hus och så förblev det till för en timme sedan.. Det är väääldigt mörkt på landet då det är strömavbrott kan jag meddela, tur att det finns ficklampor!

Men värme saknar vi inte, jag  har eldat hela dagen så nu är det runt 30 krader varmt i köket…. katterna njuter och jag funderar på att sätta på mig en bikiniSkrattande …. eller om jag kanske skall vädra lite….

Upp till toppen
Annons: