Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Annandag jul

2011-12-26 09:30 #0 av: MonicaLagerquist

God förmiddag

Flera av mina ljuslykyor har blåst omkull och sönder i natt så det blir till att gå ut och plocka glas idag.

Fem plusgrader och det ser ut som om våren redan är här.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-12-26 11:07 #1 av: noir

jo igår natt när vi körde från västerås till eskilstuna försökte vinden putta av vår bil från vägen, riktigt obehagligt och grenar for över vägen och skyltar hade blåst bort. Rena turen att inget träffa oss och att vi kom hem säkert och hela.

Idag ska vi bege oss samma väg igen för mellandagsrean.... får väll se hur länge man orkar knuffas bland andra. Men träffa min bror och ev med familj och luncha och byta lite kvitton till kläder som var lite fel storlek.
ha en bra dag nu alla!

Anmäl
2011-12-26 11:33 #2 av: Leffe

Ska snart bort för att äta lite julmat hos en annan gammal Cornishuppfödare.

Sköt nu om er och ha en fortsatt trevlig helg

Anmäl
2011-12-26 15:26 #3 av: nakenkatt

God Em.Nyss hemkommen från jobbet.Snart kommer mor och far och två av mina flickor och deras familjer.Ska bjuda på fika och tårta,hoppade maten  då det blir lite tajt med tid då man jobbar.är faktiskt väldigt trött nu efter den tidiga morgonen,ngn morgonmänniska blir jag aldrig.Hoppas ni alla får en god fortsättning på annandag jul.

Anmäl
2011-12-26 17:47 #4 av: Ulricah

Nyss kommit hem efter 4 dagars julfirande hos föräldrarna, katterna ligger fullständigt utslagna efter att ha lekt och busat med "kusinerna", 4 och 8 år, matte och husse sitter också nästan utslagna framför varsin dator och kopplar av efter allt stoj och stök.

Anmäl
2011-12-26 19:08 #5 av: Mona22

Har varit i sthlm på en flygträff och sedan på ikea och köpt nytt vardagsrumsbord. lite mindre än det vi hade innan och en tvbänk. Köpte lite kläder till gubben med. Presentkort är bra Flört

Ska kramas lite med katterna sedan blir det nog sova, är helt slut nu.

Anmäl
2011-12-26 19:19 #6 av: MrsCecilia

Sista dagen på ledigheten. I morgon är det jobb igen. Har varit en härlig ledighet!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.