Annons:
Etikettutställningar
Läst 1563 ggr
FiffiD
2011-12-18 09:46

CFA 14-15 jan.

Någon som ska dit? Jag kommer troligen ställa min kastrathane, Ärenskogen's Ghost Healer, aka Frans. Letar dock boende, för jag orkar inte köra hem för natten. Detta med anmälan då, hur har ni fyllt i? Ögonfärg? Klass Premiership antar jag då han är kastrat? Burrutorna?

Annons:
AlexH
2011-12-19 16:40
#1

är han registrerad i CFA?

om inte så får man ställa ut katten en gång (en utställningshelg) utan registrering och då ska han gå i Novis klass.

ev titlar han tar då är inofficiella.. men kan bli officiella om du reggar honom och betalar in avgift för titlarna.

ska du fortsätta ställa ut i CFA sedan så skall katten registreras hos CFA också så får du ett registreringsbevis och då kan han ställas vidare på CFA.. (OBS du gör ingen transfer utan katten är då reggad i både CFA och i Sverak, eller WCF om man är medlem där)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

FiffiD
2011-12-19 18:23
#2

Ok tack! Novis vet jag, eftersom han inte är CFA-reggad ännu, men det finns ju novis både i championship och i premiership? Där måste jag alltså välja en av dessa rutor.

AlexH
2011-12-20 13:13
#3

är det inte bara att kryssa i det som pasar? har du en kastrat så kryssa i premiership, en fertil så kryssa i Championship.. eller har de en annan indelning kanske?

om du lägger till svenska cfa klubben på FB så brukar de vara snabba på att svara om man ställer frågor där :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Upp till toppen
Annons: