Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1325 ggr
nakenkatt
12/15/11, 12:49 PM

Assistenten

Tänkte berätta vad mina otroliga datakunskaper kan ställa till med.det var nämligen så att jag skulle anmäla Joyce och Metallica på nerikes KM som var i Örebro på första advent.Sagt och gjort.Men i år kunde man anmäla sina katter direkt på nätet,från hemsidan,det var ju smidigt.Jag fyllde i uppgifterna på katterna och det som skulle stå.Nu hörde det till saken att jag ej kunde vara med där själv i örebro pga att jag sedan långt tidigare bokat upp mig på stadens julmarknad för att visa upp mina hantverk där.Men det skulle gå bra sa min man att åka själv,han har ju varit med ett antal ggr så det var jag ej det minsta orolig för.han skulle ta med sig ett av sina barnbarn också.När han hade kommit dit och katterna hade blivit vet.besiktade mm så kom funktionärerna och frågade efter mig,han sa som det var att jag ej var med denna gång och att han själv skulle visa två katter.de hade sett lite snopna ut,och meddelade att Agnetha skulle vara assistent idag???? va skulle hon säger min man,det har jag ej hört talas om.Jo hon har kryssat i rutan där det stårJAG VILL VARA ASSISTENT.Min man tyckte det var konstigt att jag ej hade berättat det för honom.Men jag hade helt enkelt kryssat i där av misstag,hur det hade gått till har jag ingen aning om.Och ngn annan hade de ju ej att tillgå,jag hade kryssat i att jag ville vara assistent på kat.3.Så min man fick gå och byta om till den röda royal canin skjortan och sätta igång med sitt nya jobb.han var rätt så mör på kvällen kan jag säga.Nästa gång hoppas jag det är skriftlig anmälan.

Annons:
Mona22
12/15/11, 12:58 PM
#1

hahahaSkrattande. kunde inte låta bli att skratta. kan tänka mig minen på din gubbe. Hoppas allt gick bra.

nakenkatt
12/15/11, 12:59 PM
#2

Jovisst han hade fått så mycket beröm av styrelsen där i nerikes.HA HA.

Anki-Egerbrandt
12/15/11, 1:02 PM
#3

Hahahahahah!! Stackarn! hihihi

Pearfoam
12/15/11, 1:23 PM
#4

Hihihihih! :D Vilken härlig man du verkar ha som ställer upp (dels ställer ut själv utan dig och dessutom ställer upp som assistent!)!

EvaG
12/15/11, 2:25 PM
#5

Stackarn.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
12/15/11, 2:49 PM
#6

Vad busigt! (även om det inte var med flit!) Skrattande

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
MonicaLagerquist
12/15/11, 3:07 PM
#7

Du har ju helt enkelt den bäste mannen man kan ha.(eller näst bästa för den bäsat har jag)

Stolt ägare till fem La permer

Anki-Egerbrandt
12/15/11, 9:01 PM
#8

Ja, min skulle aaaaaldrig ens tänka tanken! hahaha

Mona22
12/15/11, 9:17 PM
#9

Min hade nog ställt upp men med lite suckar… men han hade hellre varit assisten för kat2 Tungan ute

kissan78
12/16/11, 11:20 AM
#10

Vilken karl!! Min hade jag inte ens fått att åka iväg själv med katterna o gå assistent hade det inte varit tal om!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
12/16/11, 11:23 AM
#11

Tänk om TS gjorde krysset med flit för att retasSkrattande

nakenkatt
12/16/11, 12:23 PM
#12

#11 ha ha nu var du ju rolig.

dragonstar
12/18/11, 12:24 AM
#13

Hahah =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Arcadia
12/18/11, 9:16 AM
#14

Underbar historial! Skrattande

[Wideudde]
12/18/11, 3:09 PM
#15

Härlig man du har!

MyTwiggs
12/19/11, 7:12 AM
#16

Hahahaha! Underbart!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Upp till toppen
Annons: