Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 679 ggr
MonicaLagerquist
12/15/11, 9:53 AM

God Morgon 15/12

God Morgon

Hoppas att er morgon varit lite mindre blodig än min.

Började morgonen med att skära ett jack i vänster fot.

Inte smart allas.

Nu är foten tejpad och jag hoppas att det räcker med det.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
12/15/11, 10:42 AM
#1

God förmiddag

Är på konferens i enköping i 2 dagar. Kommer sakna mina små missar..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

[Lec72]
12/15/11, 11:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vaknade på fel sida i morse..*blää*

Har gått med i Facebook igen så nu sitter man fast där…näpp iväg och träna med mig och bli av med lite aggressioner!!

Leffe
12/15/11, 12:03 PM
#3

Nyss gått upp. Solen skiner och det ser ut att vara en fin dag. I alla fall är det en fin dag om man tycker om sol, plusgrader och ingen snö i mitten av december. Rexar ligger under täcket och sover. De övriga ligger ovanpå täcket.

Sköt om er

noir
12/15/11, 12:27 PM
#4

Drog mig i sängen idag, fast det var inte så mysigt då katterna försökte ta sig in och gallskrek utanför… hm
Den dagen man kan börja sova med öppen dörr den vill jag ha imorgon tack!

Annars har jag pluggat hjärnan av mig senaste dagarna för att få klart min psykiatri kurs, fixat praktikplats inom psykiatrin, följt med sambon till sthlm och köpt ny bil.

Nu försöker jag andas ut här hemma med lite sims spel och snart drar jag igång med julstädning. Hoppas att en gran flyttar in ikväll och så blir det fullt upp med julbak! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

EvaG
12/15/11, 2:14 PM
#5

Ska äta nu innan det är dags att göra mig i ordning för en ny arbetsnatt. Sista natten på några veckor. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Mona22
12/15/11, 8:04 PM
#6

Nu kan man slappna av lite. pust.

Har städat lite, sedan var jag på röntgen. De tror att jag har artros i knäna också och jag önskar nästan att det är det så man vet varför man har så ont och att det går att behandla.

Sedan har jag varit på julmiddag hos min brukare. Alla assistenter var inbjudna och alla fick en varsin trisslott. 6st av 7 lotter var det vinst på Skrattande

Åkte ner på stan och handlade ljus. Nu har man kommit hem… snart blir det sängen då man är helt slut!!

Imorgon kommer 2 personer och kollar på lägenheten. Vi flyttar ju i februariSkrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: