Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 395 ggr
MrsCecilia
12/11/11, 7:50 AM

Godmorgon 11 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken dag det var i går.. Robban har lyckats kissa på 2 mattor, kräkts på 3 och Stiina kräktes i sympati på hallgolvet. Desstutom har det hänt en olycka i Robbans bädd så vägrar han sova där och är djupt olycklig. Har panikbeställt en ny.

I dag är det i alla fall ridning, privat lektion i ett nytt stall. Det ska bli spännande och se hur det är där..

Ha en bra advent!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
MonicaLagerquist
12/11/11, 9:20 AM
#1

God Morgon söndag!
Funderar på om jag ska baka pepparkakor eller inte.

Elda ska jag i vart fall göra.16 grade varmt i köket är lite kyligt.

Stolt ägare till fem La permer

Avots
12/11/11, 9:46 AM
#2

God morgon!

Ser ut att bli en kall och klar dag i dag. Två nätter i rad har lilla valpen sovit så jag har sluppit gå ut, skönt… Katterna myser framför kaminen som brinner för fullt.

Ha en trevlig söndag!

nakenkatt
12/11/11, 10:44 AM
#3

Denna söndag  blir det pepparkaksbak för hela slanten.Väntar på två medhjälpare Lukas och Wilgot båda fem år.Får se vad de kan få till.Har köpt lite roliga pepparkaksmått.En stor krokodil bla.Trevlig Söndag.

lockar
12/11/11, 10:58 AM
#4

Jag ska gå till mina barnbarn och smaka på pepparkakorna som dom bakade igår. Sedan måste jag väl fortsätta att städa lite idag. Hinner inget under veckorna tycker jag. Åker hemifrån kl 6.30. Är hemma mellan 17.30 och 19:30.

Det blir långa dar. Men jobbet är ialla fall roligt

noir
12/11/11, 11:17 AM
#5

TS fullt hå hemma hos er!

Här hemma är det lungt men jag är sjuk… eller ja förkyld, sen treveckor. det går inte ööööver jag blir galen. Iofs har jag tränat två gånger med denna snuva och det har inte direkt blivt bättre. blir nog ingen träninig på tisdag.

Idag ska jag försöka koppla bort mitt prov på onsdag och sen ha det lungt och skönt med lite data spel.
Sambon är och kollar på ny bil. :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
12/11/11, 11:17 AM
#6

Min buss kommer klockan 12 för att transportera mig till Stockholmsmässan och hundutställningen

Sköt om er

Annons:
Upp till toppen
Annons: