Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 659 ggr
nakenkatt
12/10/11, 9:30 AM

10 december

god morgon på er.Idag ska vi åka till spinnhuset i Hallsberg och ge katterna lite julklappar där.det ska bli mat och leksaker,hoppas det kommer till andvändning.det är ju inte alla kissar tyvärr somhar det som våra.Hoppas ni alla får en bra helg.

Annons:
MrsCecilia
12/10/11, 9:35 AM
#1

Idag ska Robban få sin cysta bortopererad, kolla UVI, klippa klor och kolla svans.

Håll gärna lite tummar och tassar för oss idag.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

AnnicaB
12/10/11, 9:54 AM
#2

Idag blir det julstädning i stallet. Väldigt trevligt när vi alla (7 hästägare till 9 hästar) samlas och fixar till lite extra. Faktum är att vi har ett extremt välskött stall i vanliga fall - men det känns alltid lite extra härligt när spindelnät i taken osv tas bort.

Hemma är det fejat och putsat så det räcker. Man skulle alltid ha hus till försäljning - jäklar vad man håller ordning och piffar :)

*** Qui vivrqa verra ***

MonicaLagerquist
12/10/11, 10:03 AM
#3

God  förmiddag.

Nakenkatt så snäll du är som tänker på de kater som har det lite jobbigt.

Här hemma så ska jag städa lite mot kvällningen ska vi på middag i Enköping.Ska väl försöka att se om de har någon lämplig blomma nere i byn som jag kan ha med mig.

Stolt ägare till fem La permer

EvaG
12/10/11, 11:34 AM
#4

Nyss uppstigen. Ska få något i mig. Se lite på Sportcentralen. Sedan är det dags att ge sig iväg till arbetet igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
12/10/11, 12:37 PM
#5

Här hemma börjar familjen återhämta sig efter feber och halsont. Alla utom jag, för nu börjar jag bli sämre eller så känner jag efter nu när de andra blir bättre.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
12/10/11, 12:54 PM
#6

Idag händer inte så mycket mer än att jag kommer kolla hockeyn på teven. I morgon är planen att ge mig iväg till Älvsjö och titta på, hör och häpna, hundutställning

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
12/10/11, 1:40 PM
#7

#6 va kul leffe jag skulle vilja följa med dit.

Eine
12/10/11, 1:45 PM
#8

God eftermiddag! Kikar på Nobelpristagarna.Starkt med 3 kvinnor för Fredspriset!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: