Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 512 ggr
Leffe
12/9/11, 1:02 PM

Dagens 9 december

Legat och dragit mig i sängen tillsammans med varma, gosiga katter till 12-tiden. Ingen har ringt. Ja inget har stört. Bara legat och tagit det lungt.

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
12/9/11, 3:57 PM
#1

Äntligen fredag!! ikväll blir det idolfinal på tv,och min man ska bjuda på janssons frestelse.Idag har jag varit modig och ringt och fått tid till tandläkaren,det finns nog ingen återvändo tyvärr,men jag får klara mig till onsdag.Här regnar det så snön försvinner nog snart.Det var slirigt att cykla till jobbet imorse.Trevlig kväll!!

[Wideudde]
12/9/11, 4:13 PM
#2

Det låter som du haft en härlig fömiddag Leffe!

Vi har varit lediga här hemma idag, dock verkar det som att taket gått sönder då det droppar vatten från taket, får hoppas att det inte regnar något i helgen då de inte kommer åtgärda någonting först på måndag, katterna tycker dock det är väldigt spännande.

MrsCecilia
12/9/11, 8:51 PM
#3

Stressig dag idag. På kvällen klämde Stiina tassen i dörren och Robban satte i halsen.

Känner mig orolig för i morgon då cystan på Robban ska opereras bort. Maken jobbar så jag får klara mig själv:( Håll tummar och tassar!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

lockar
12/9/11, 10:42 PM
#4

Här har det blåst mycket regn och snöblandat. Hoppas att det blir bättre väder på lprdag och söndag. Behöver städa lite under helgen och sedan det roliga att tvätta kläder.

Ha en bra helg

lockar
12/9/11, 10:42 PM
#5

Här har det blåst mycket regn och snöblandat. Hoppas att det blir bättre väder på lprdag och söndag. Behöver städa lite under helgen och sedan det roliga att tvätta kläder.

Ha en bra helg

Upp till toppen
Annons: