Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 492 ggr
EvaG
2011-12-08 02:54

God morgon 8 december

God morgon alla rexälskare. Det är kallt och mörkt ute. Snart är det sovdags för mej. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
2011-12-08 07:33
#1

Kurs idag, skönt att göra något annat! Hoppas att hinna med en julklapp eller två medans man ändå är i stan.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

xantos
2011-12-08 08:59
#2

Strul på pendeltåget men annars känns det som en bra dag, julmiddag med jobbet i kväll. Ha det så bra alla…

noir
2011-12-08 09:22
#3

Sambon julhandla igår och kom gem med en påse full med klappar till mig, måste har varit snäll i år, han har ju varit snäll han med så nu letar jag klappar han skulle gilla men det är inte så lätt när man inte kan något om hans paintball… i värsta fall så köper jag nått annat han vill ha och behöver och donerar en slant till hans paintball tillbehör.

Julklapps tankar flyger runt i mitt huvud idag, men ska snart sätta mig och plugga till mitt prov nästa vecka

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
2011-12-08 12:23
#4

#2 Klart det är strul med pendeltåget. Vintern är i antågande.

Solen skiner och katterna ligger och njute vid fönstren.

Sköt om er

RacerDonnans
2011-12-08 23:22
#5

Nyss hemkommen från en liten by som heter Skylnäs, där jag varit på Framgården som serverar Julbord på hemgjorda lokalodlade produkter. Det ligger helt på sidan, men med ett så genomtänkt koncept med bra kvalité så tar man mer än gärna omvägen. Man måste dock boka först och alla julbord är fullbokade redan. Så underbart gott. Tll och med korvarna är hemgjorda. Mätt och belåten är man Glad.
Imorgonbitti blir det Luciarep.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Upp till toppen
Annons: