Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 304 ggr
Gittan
12/1/11, 9:10 AM

Första december

Jaha då har vi den första december. Julmånaden och det närmaste snö vi kommit här är just ordet snö. Det är varmgrader fortfarande. Mulen himmel. Tänk jag kan förstå att himlen är mulen och ser sur ut. Vädret stämmer ju inte. Idag ska det städas och städas.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Mona22
12/1/11, 9:16 AM
#1

Tänk vad tiden går fort. Redan december.

November gick ganska fort för ovanlighetens skull.

I helgen kommer mor över och hjälper mig plocka lite och slänga sådant vi inte behöver. Vi har skrivit på ett nytt kontrakt på annan lägenhet så snart lämnar man detta ruckel(äntligen). Inte förrän i februari men endå. Nya lägenheten är jättefin men nackdelen är att den ligger på 4e våningen utan hiss, men utsikten är helt fantastisk! Jag har redan "hyrt in" lite folk åt oss att flytta så man själv slipper. Bra med vänner iblandSkrattande

Hoppas alla får en bra dag.

MrsCecilia
12/1/11, 9:20 AM
#2

Jag börjar få julklappspanik, ingen aning och vad jag ska köpa till maken. Han är svårast..

Snart är det fredag, skönt med helg!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
12/1/11, 9:34 AM
#3

God Morgon

Skåpen ekar tomma så idag måste vi in till stan och handla.Inte skoj

Men man får väl glädjas åt att nu är november slut och snart går vi mot ljusare tider.

Stolt ägare till fem La permer

noir
12/1/11, 9:50 AM
#4

Äntligen julmånad. Längtar tills granen kommer in, kommer visserligen ha fullt hå med att dra ur krulliga katter ur granen…men det hör till! :D
påmin gärna inte om det sen när jag klagar om ett par veckor :D:D

Annars idag blir det plugg, diska och förhoppningsvis städa.
Trotts bara tråkigheter på att göra listan så glittrar jag som ett sprakande julpynt! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

EvaG
12/1/11, 10:55 AM
#5

Här blåser det. Nu gäller det att vara bra klädd om man går ut. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: