Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 487 ggr
EvaG
2011-11-28 09:33

God morgon 28 november

Nu är det mycket lugnare i vädret. Det har varit ett väldans oväder. Nu kom allt höstoväder på en gång. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Gittan
2011-11-28 09:56
#1

Barn och sambo kommer hem i eftermiddag. Jag tillät dem inte bila hem i går på grund av ovädret. Så barnen fick en dag ledigt från skolan och sambon från jobbet. Det är bara för mig dagen är som vanligt.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


MrsCecilia
2011-11-28 10:42
#2

Sol idag och liiite snö på backen. Robban lyckades med att kissa i sängen precis innan jag skulle lägga på plastfrotten Skrikandes

Ska prova att rida i kväll trots lite ont i ryggen.. Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
2011-11-28 11:00
#3

Här är det också sol idag, men ingen snö. Ska ut i elrullen så det ser bra ut. Undrar om det är kallt.

Sköt om er

MonicaLagerquist
2011-11-28 11:02
#4

God förmiddag.

NU har jag städat hos Tom och han har fått bada.På eftermiddagen ska jag åka och vaccinera honomn.

Solen skiner och det ligger ett tunt lager halka på backen.Skönt att båten kom upp igår och vinterdäcken kom på i fredags.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2011-11-28 12:34
#5

God dag.Har haft huvudvärk i flera dagar,jag blir så irriterad på det.I dag är det städning som gäller ,likaså i morgon.Sedan åker pyntet upp lite försenat.Var ju aktiv på Kattens Dag i lördags i 6 timmar,och jobbade med ledsagning i går.Var då i Katolska Kyrkan på dels mässa,dels på deras underbara julmarknad.Sedan gick jag hem och la mig framför TVn,och somnade välkommet ifrån huvudevärken och det dåliga programmet.Därav är allt pyntande något försenat.Men jag upptäcker att det blev Första Advent i alla fallObestämdSkrattande

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: