Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 449 ggr
EvaG
2011-11-23 06:11

God morgon 23 november

God morgon allihopa. Jag hoppas det väntar en bra dag på er. På mej väntar sängen. Tänk det är vid dessa stunder man längtar efter en katt igen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
nakenkatt
2011-11-23 06:33
#1

På väg till jobbet efter långledigheten.Idag ska vi till sim hallen och träna med två handikappade flickor,vattnet är 38 grader varmt.skönt en sådan här kulen dag.det småregnar här och är kol svart ute.

EvaG
2011-11-23 06:36
#2

Måste vara ett intressant och många gånger ett givande arbete.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
2011-11-23 07:28
#3

#1låter härligt! Själv sitter jag och äter frukost och samtidigt försöker jag hålla Dobby borta från mina skolpapper han försöker krafsa bort! Snart ska jag ut i mörkret för att ta tåget till Västerås och skriva första provet i psykiatri.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Gittan
2011-11-23 08:18
#4

Nu har jag mer eller mindre varit medvetslös sedan i går eftermiddag efter 30 timmars arbete. Barnen var jättesnälla under kvällen och nu på morgonen. De har inte väckt mig en enda gång. Inte ens på morgonen när de skulle till skolan. Jobbet bjöd på taxi hem så jag slapp köra trafikfarligt själv. Tänk vad arbetsuppgifter förändras med dator. När detortekniken går sönder står många yngre där och kan inte ens föra in ett skrivark i den gamla hederliga skrivmaskinen. Nu ska bilen hem på något sätt också och då blir det den nya Cittran.

Hoppas ni alla får en härlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


xantos
2011-11-23 08:27
#5

Grått i Sthlm , lite afterwork hägrar till kvällen å sova hos Mamsen så att man kan ta ett glas vin med kollegorna. Ha en bra dag alla Rexkatt älskare.

MonicaLagerquist
2011-11-23 09:07
#6

God förmiddag

Mulet regn och grått ute.Inte skoj.Vi borde få på vinter hjulen på bilen men i det här vädret så känns det ju inte så lockande.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: